idanito

idanito

idanito

idanito

خرید خدمت ایثارگران 97

در این مقاله به موضوع خرید خدمت ایثارگران 97 خواهیم پرداخت.

خدمت سربازی در ایران برای مردان از سن 18 سالگی تمام اجبار می باشد. کشور ایران نیز مانند برخی از کشورهای دیگر (21 کشور) بیش از 18 ماه برای خدمت سربازی در نظر گرفته است. لازم به ذکر است از سال 91 به بعد مدت خدمت سربازی از 24 ماه به 21 ماه کاهش پیدا کرد.

برخی از پسران بر این باورند که دوران سربازی باعث اتلاف عمر وقت آن ها می شود اما برخی دیگر بر این باورند که خدمت سربازی حرکتی جهادی است و این 21 ماه بخشی از ادای دین جوانان به کشور و جمهوری اسلامی می باشد. همان طور که گفته شد، خدمت سربازی امری ضروری است و مشمولان در صورت غیبت و عدم اقدام برای اعزام به خدمت با مشکلاتی در شرایط مختلف مواجه خواهند شد.

برخی از افراد با توجه به شرایط ویژه ای که دارند (مشکلات جسمی و …) می توانند معافیت از سربازی و یا کسر از خدمت دریافت نمایند اما همان طور که گفته شد، برخی از مشمولان خدمت به معافیت خواهند رسید که شرایط آن در مقالات مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است.

از مهم ترین بحث هایی که در این روزها شنیده می شود، خبر خرید خدمت ایثارگران 97، و یا خرید خدمت فرزندان ایثارگران97 می باشد. در این مقاله قرار است به صحت و سقم این خبر بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بررسی خبر خرید خدمت ایثارگران

قانون جدید ایثارگران در 3 حالت عنوان شده است. در این مقاله به حالت سوم که خرید سربازی فرزندان ایثارگر است پرداختیم. اولین شرط و مهم ترین شرط استفاده از این طرح عدم غیب در خدمت سربازی است.

طبق این قانون فرزندان ایثارگری که فاقد غیبت هستند، بتوانند با پرداخت 5 میلیون تومان سربازی خود را بخرند. این طرح به تأیید مجلس و تأیید شورای نگهبان رسیده است. اما در حال حاضر قابل اجرا نمی باشد. بنابراین در حال حاضر فرزندان ایثارگر نمی توانند سربازی خود را بخرند و زمان اجرای این قانون (در صورت اجرا شدن) مشخص نمی باشد.

به مشمولان خدمت توصیه می کنیم پس از مطالعه خرید خدمت ایثارگران 97 به مقاله شرایط خرید خدمت 97 مراجعه نمایند.

 


جهت اطلاع از خرید خدمت ایثارگران می توانید از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد با9099071973 تماس حاصل نمایید. 
پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.