idanito

idanito

idanito

idanito

انتخاب رشته ارشد

انتخاب رشته ارشد 

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد که پیش نیاز آن فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی است به دو طریق کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، امکان پذیر می باشد. مدت زمان تحصیل در دوره کارشناسی ارشد، دو سال است و از طریق آزمون ارشد همگانی پذیرش دانشجو در این مقطع انجام می شود و مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، دوره ای شش تا هفت ساله است و پیش نیاز ورود به این مقطع، داشتن مدرک دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی می باشد. با توجه به اهمیت و ارزش انتخاب رشته در این مقاله به طور مفصل راجع به      انتخاب رشته ارشد     صحبت خواهیم کرد.

 انتخاب رشته ارشد 98

داوطبان پس از مشاهده کارنامه منتشر شده از جانب سایت سازمان سنجش  در نهم خرداد ماه در صورتی که مجاز به انتخاب رشته ارشد شده باشند فرم انتخاب رشته را تکمیل مینمایند. لازم به ذکر است انتخاب رشته ارشد آزاد 98 حدود یک هفته پس از اعلام نتایج انجام خواهد شد. داوطلبان در انخاب رشته خود مجاز به درج 100 کدرشته میباشند اما نحوه ی چینش کد رشته ها خود مسئله ای مهم در تکمیل فرم ثبت نام است که در ادامه با نحوه انخاب رشته و چینش رشته های آشنا خواهید شد. وارد کردن کد رشته به براساس شانس قبولی اشتباهی بزرگ است که مانع بزرگی برای ورود به دانشگاه میشود. بنابراین با اطلاعات کامل وارد مرحله انتخاب رشته شوید.قبل از انتخاب رشته سراغ دفترچه انتخاب رشته در دهم خرداد ماه منتشر خواهد شد بروید و از سهمیه ها امتیازات و شرایط شرکت در انتخاب رشته مطلع شوید.  برای انتخاب انتخاب رشته نیاز است رشته و دانشگاه های مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید، در ادامه عواملی که در انتخاب رشته مورد بررسی قرار خواهند گرفت را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب رشته با در نظر گرفتن رتبه ی کسب شده داوطلبان کارشناسی ارشد 98، از مسئله های مهم و تأثیرگذار در نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد.

انتخاب دانشگاه هایی که سطح علمی بالایی را دارند فراموش نکنید.

توجه به ظرفیت های ارائه دانشگاه های سراسری و آزاد در رشته های مورد نظر داوطلبان و مقایسه ظرفیت ها با رتبه ی کسب کرده می تواند در انجام انتخاب رشته منطقی در رشته و دانشگاه، به داوطلب کمک کند.

آنالیز و بررسی کارنامه داوطلبان کارشناسی ارشد در سال های گذشته و مطلع شدن از وضعیت پذیرش دانشگاه از نکات مهم در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 است.

داوطلبان عزیز با توجه به افزایش یا کاهش ظرفیت ها و آنالیز کارنامه داوطلبان سال های گذشته و سپس بررسی رتبه ی خود با توجه به شرایط گفته شده، می توانند دانشگاه های مد نظر و قابل قبولی را برای خود در نظر بگیرند. از آنجایی که در مقطع کارشناسی، با کسب رتبه قبولی داوطلبان ،50 درصد از راه موفقیت را طی خواهند کرد توصیه میکنیم با انجام انتخاب رشته هوشمندانه و اصولی به موفقیت کامل دست پیدا کنید.
در اولویت بندی رشته ها و دانشگاه ها در مرحله ی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 چه عواملی مؤثر هستند؟ در اولویت بندی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 بهتر است به مواردی که در ادامه ذکر می شود، توجه کنید.
 

ظرفیت های دانشگاه ها در ارائه رشته مورد نظر داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد

علاقمندی به رشته های درج شده در انتخاب رشته

اطلاع از هزینه های دوره های مختلف سراسری و دانشگاه آزاد – غیرا نتفاعی و ...

توجه به رتبه کسب شده و ظرفیت رشته مورد نظر

توجه به مسیر دانشگاه های انتخاب شده

توجه به سطح علمی و کیفیت آموزشی دانشگاه های انتخاب شده

اطلاع از بازار کار رشته های مورد نظر و آینده شغلی آن

استعداد و توانایی ورود به رشته انتخاب شده

داوطلبان عزیز با توجه به نکات گفته شده می توانند انتخاب دقیق و درستی داشته باشند و از  آینده ی شغلی خود، در آینده نگرانی نداشته باشند.

نحوه بررسی انتخاب رشته ارشد

در این مقاله با تأکید بسیار در مورد اولویت بندی رشته ها و دانشگاه ها رو به رو شدید. دلیل این تأکید نحوه ی بررسی انتخاب های داوطلب در دفترچه انتخاب رشته می باشد. داوطلبان کارشناسی ارشد که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98، شده اند. برای انتخاب رشته 100 گزینه پیش رو خواهند داشت. بررسی       انتخاب رشته ارشد      داوطلب در کارشناسی ارشد از گزینه اول انتخابی شروع می شود. اگر ظرفیت رشته و دانشگاه مورد نظر به دست داوطلبانی که رتبه ی بهتری از شما را کسب کرده باشند، پر شده باشد، انتخاب دوم شما مورد بررسی قرار می گیرد و اگر باز هم ظرفیت پر شده باشد، انتخاب های بعدی شما به ترتیب گزینه های وارد شده مورد بررسی قرار می گیرد تا جایی که به ظرفیت خالی با توجه به رتبه کسب شده برسند.

شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

یکی از مهم ترین موارد قابل بررسی در اصول و نحوه ی انتخاب رشته ارشد 98، اطلاع از شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد. داوطلبان کارشناسی ارشد، برای تحصیل در این مقطع در ابتدا نیاز به کسب مدرک کارشناسی دارند و بعد از آن می توانند ثبت نام آزمون ارشد را انجام دهند و در صورتی که در اعلام نتایج ارشد، مجاز به انتخاب رشته در دوره روزانه و سایر دوره ها بودند، می توانند انتخاب رشته و دانشگاه را بر اساس اولویت انجام دهند. بنابراین داوطلبان برای موفقیت در انتخاب رشته نیازمند تلاش برای کسب رتبه برتر هستند.
 

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

طبق اعلام سازمان سنجش در دهه ی دوم خردادماه 1398، انتخاب رشته کارشناسی ارشد آغاز می شود. تاریخ انتخاب رشته ارشد از 12 خرداد ماه داوطلبان عزیز قبل از شروع به انتخاب رشته،       انتخاب رشته ارشد      را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید.

نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

برای موفقیت در پذیرش دانشگاه ها و رعایت اصول و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98، لازم می دانیم شما را به مطالعه ی نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دعوت کنیم. تا بر اثر سهل انگاری و عدم توجه شما به نکات گفته شده، فرصت تحصیل در مقطع کارشناسی را از دست ندهید.
 

توجه به زمان و تاریخ های درج شده در دفترچه (زمان انتخاب رشته، زمان انتشار دفترچه راهنما و...)

مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه راهنمای انتخاب رشته

توجه کد رشته و کد ضریب گرایش های مورد نظر

رعایت مواردی که در انتخاب رشته منطقی به شما کمک می کند.

در نهایت پس از انتخاب رشته ارشد ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله       انتخاب رشته ارشد      بزنید.
اگر سوالی در زمینه اصول و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
شماره تماس فقط با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور   9099071974

مبل حصیری

مبل حصیری

این بار با معرفی   مبل حصیری    همراه شما عزیزان هستیم ، کالاپلاست با معرفی مبل حصیری  با تشک شما را در انتخاب محصولی با دوام و با کیفیت یاری خواهد کرد ، برای اطلاع از ویژگی های  مبل حصیری    همراه ما باشید.

ویژگی های مبل حصیری

علاوه بر زیبایی نیاز است از ویژگی ها و عوامل موثر در انتخاب یک صندلی مناسب برای فضای باز که قرار است در مقابل تاب آفتاب و باران قرار گیرد، مطلع شوید.

مبل حصیری  مناسب برای استفاده در فضاهای باز و باغ ها به کار می رود.
این مبل از جنس پلیمر خاص ساخته شده که مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت است ، با ظاهری زیبا و شیک به شکل حصیربافت در رنگ های متنوع و پرطرفدار عرضه می شود.
این مبل بسیار مقاوم و مستحکم می باشد ، بنابراین می توانید سالیان طولانی از این محصول با کیفیت و مقاوم استفاده کنید.
از دیگر ویژگی های  مبل حصیری     این است که دارای تکیه گاه راحتِ متناسب با ستون فقرات طراحی شده ، است و همچنین جاگیری دسته های این مبل موجب تعادل و ثبات و راحتی بیشتر این مبل شده است.
جالب است بدانید که این مدل قابل مونتاژ و جدا شدن از هم است.
این مبل قابل شست و شو می باشد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند به عنوان ست مناسبی در محیط های باز و دنج انتخاب شود.
با این انعطاف پذیری مبل حصیری  یک انتخاب مناسب است .
در ادامه می توانید ابعاد   مبل حصیری      را مشاهده کنید.

ثبت نام کنکور ارشد

ثبت نام کنکور ارشد

ثبت نام کنکور ارشد 98 ، ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان دوره کارشناسی ارشد به دانشگاه است که پذیرش در تمامی واحدهای دانشگاهی و دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس نتایج این آزمون می باشد و علت آن با توجه به ادغام شدن آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد مشخص می شود. ثبت نام کنکور ارشد یک بار و فقط برای یک آزمون انجام می شود.

مهلت ثبت نام کنکور ارشد

طبق جدول برنامه زمانی آزمون های سال 98 سازمان سنجش،      ثبت نام کنکور ارشد     از روز 16-09-97 آغاز شده و تا روز 25-09-96 ادامه می یابد.

نحوه ثبت نام کنکور ارشد

داوطلبان متقاضی       ثبت نام کنکور ارشد      کافیست به سایت سازمان سنجش  مراجعه کرده و پس از دریافت و مطالعه ی دفترچه ی ثبت نام کنکور ارشد 98، نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام کنند. خرید این کارت، اینترنتی و از طریق کارت های بانکی امکان پذیر است. پس از خرید کارت و وارد کردن اطلاعات فردی هم چنین آپلود مدارک لازم، فرآیند ثبت نام تکمیل شده و کد رهگیری ثبت نام اینترنتی به داوطلب ارائه می شود.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

از مهم ترین شرایط ثبت نام کنکور ارشد 98 می توان به شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ی راهنمای       ثبت نام کنکور ارشد     اشاره کرد. این شرایط مختصراً بدین شرح اند: 1) داوطب باید فارغ التحصیل دوره ی کارشناسی و بالاتر و یا دانشجوی سال آخر دوره ی کارشناسی باشد و نهایتاً تا 31-06-98 فارغ التحصیل شود. 2) دانشجویان دوره ی ارشد و دکتری و داوطلبانی که در سال قبل دوره ی روزانه پذیرفته شده باشند، مجاز به شرکت نیستند. 3) دانشجویانی که معدل مدرک کارشناسی آنها زیر 12 است، مجاز به شرکت در آزمون نیستند. 4) فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، دبیری و داوطلبان شاغل در ادارات دولتی نیازمند موافقت سازمان مربوطه برای شرکت در آزمون هستند.

دفترچه ثبت نام کنکور ارشد

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 98 در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است. این دفترچه شامل شرایط ثبت نام اعم از شرایط عمومی، اختصاصی، اتباع خارجی، سهمیه ها و مراحل و نحوه ی ثبت نام آزمون ارشد و جداول مربوط به کد شهر و رشته ها می باشد. توصیه می کنیم قبل از ثبت نام، دفترچه ی ثبت نام کنکور ارشد 98را به دقت مطالعه کنید.
دقت داشته باشید تنها دفترچه ی راهنمای ثبت نام هر دو دانشگاه سراسری و آزاد مشترک است و برای انتخاب رشته دفترچه ی مجزا منتشر می گردد.

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد

1- فایل عکس 3x4 یا 6x4 با حجم کمتر از kb70 و فرمت jpg 2- سریال ثبت نام 12 رقمی خریداری شده از سایت سازمان سنجش 3- سریال علاقه مندی 10 رقمی خریداری شده از سایت سازمان سنجش مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد 98 هستند. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در سایت سازمان سنجش یک کد رهگیری به داوطلب ارائه می شود که داوطلب ملزم به نگهداری آن تا اتمام مراحل آزمون می باشد.

زمان برگزاری کنکور ارشد

طبق اطلاعیه ی منتشر شده در سایت سازمان سنجش، آزمون کارشناسی ارشد 98 در تاریخ پنج شنبه و جمعه 5 و 6 اردیبهشت ماه 98 برگزار می شود.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

با وجود اینکه سهم بالایی از پذیرش ارشد در دانشگاه ها به آزمون کارشناسی ارشد تخصیص داده شده است، اما پذیرش بدون کنکور  نیز در این مقطع انجام می شود. پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد با سهمیه ی استعدادهای درخشان امکان پذیر است. داوطلبان ممتاز دوره ی کارشناسی می توانند متقاضی شرکت در دوره ی ارشد بدون آزمون ورودی باشند. در دانشگاه سراسری هر دانشگاه به طور مجزا می تواند نهایتاً تا 10 درصد ظرفیت دوره ی ارشد خود را به صورت مازاد به پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان اختصاص دهد. شرایط پذیرش دانشجو را دفتر استعدادهای درخشان هر دانشگاه مشخص می کند. اما ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد بسیار منسجم تر است. در این دانشگاه در زمان انتخاب رشته و در دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته ی ارشد آزاد شرایط پذیرش استعدادهای درخشان به تفضیل بیان شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر پست       ثبت نام کنکور ارشد     را مطالعه کنید.

اگر سوالی در زمینه ثبت نام کنکور ارشد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شماره تماس فقط با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور :  9099071974

دکتری بدون آزمون آزاد

دکتری بدون آزمون آزاد

در این مقاله به موضوع     دکتری بدون آزمون آزاد       خواهیم پرداخت. داوطلبان دکتری بدون آزمون آزاد  توجه کنند که این مرحله تنها برای دانشجویان استعداد درخشان میسر خواهد بود؛ بنابراین مهم ترین شرط دکتری بدون آزمون آزاد 98 را دانستید، در ادامه قصد داریم شرایط دیگر پذیرش دانشجو بدون کنکور و زمان ثبت نام و .... را بیان کنیم.

شرایط دکتری بدون آزمون آزاد

پذیرش استعدادهای درخشان (فارغ التحصیلان ممتاز) در دوره دکتری دانشگاه آزاد دارای شرایط خاصی است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

  1. داشتن حداقل میانگین معدل 18.5 برای رشته های علوم انسانی (به غیر از رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و میانگین 17.5 برای دیگر رشته ها (از جمله رشته های حسابداری و مدیریت و خدمات بهداشت و درمانی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (معدل میانگین 17 برای کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای و عمومی)
  2. حداقل نمره پایان نامه دوره کارشناسی ارشد، 18.5 به بالا باشد (در کلیه رشته ها)
  3. رشته های انتخابی در مقطع دکرتی باید هم نام و همجنس رشته دوره کارشناسی ارشد باشد.
  4. کامل بودن مدارک (مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی و ...)
  5.  داوطلبان باید در کارشناسی ارشد حداکثر در 6 ترم (بدون درنظر گرفتن ترم تابستان) درس خود را به اتمام رسانده باشند.
  6.  داوطلبانی که درس معادل سازی شده داشته باشند، نمی توانند از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنند.
  7. تنها دانشجویان آزاد مجاز به شرکت هستند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری آزاد

داوطلبانی که قصد ثبت نام      دکتری بدون آزمون آزاد         را دارند، می توانند در زمان انتخاب رشته سایر داوطلبان (با کنکور) اقدام به ثبت نام دکتری بدون کنکور نمایند. داوطلبان ابتدا باید کارت اعتباری جهت ثبت نام را تهیه کنند و در سایت دانشگاه آزاد  ثبت نام خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد

متقاضیان ثبت نام      دکتری بدون آزمون آزاد         ابتدا باید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بعد در قسمت "ثبت نام استعدادهای درخشان (ممتازین دکتری تخصصی) سال 98" روی عبارت لینک شده " ثبت نام و خرید کارت اعتباری" کلیک کنند. در صفحه ظاهر شده شرایط ثبت نام درج شده است. در صورتی که داوطلبان از شرایط گفته شده برخوردار باشند، تیک گزینه "تمامی موارد فوق را مطالعه کرده و با توجه به آن متقاضی ثبت نام هستم و ..." را زده و وارد صفحه ثبت نام استعداد درخشان می شوند. در صفحه باز شده، داوطلب اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه و ...) را وارد می کنند و بعد مبلغ درج شده را پرداخت و ثبت نام خود را تکمیل می کنند. مبلغ پرداختی در زمان ثبت نام 80 هزار تومان است.

شهریه دکتری بدون آزمون آزاد

لازم است بدانید شهریه دکتری بدون آزمون آزاد  همانند سایر داوطلبان است و تفاوتی از میزان شهریه با دانشجویان ورودی با کنکور وجود ندارد. داوطلبان عزیز توجه کنند که مصاحبه اهمیت ویژه در پذیرش یا عدم پذیرش آنان خواهد داشت. بنابراین بهتر است از نحوه برگزاری مصاحبه مطلع شوید.
داوطلبان عزیز بعد از مطالعه دکتری بدون آزمون آزاد ، با مراجعه به مقاله      دکتری بدون آزمون آزاد        از چگونگی برگزاری مصاحبه مطلع شوند.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شماره تماس فقط با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور : 9099071974

سریال احضار

سریال احضار


سریال احضار یک سریال ایرانی در ژانر ترسناک به تهیه کنندگی و کارگردانی رامین عباسی زاده است که به صورت هفتگی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.
احضار اولین سریال ترسناک ایران است. این سریال از ۱۹ دی ماه ۱۳۹۷، چهارشنبه ها در شبکه‌ نمایش‌ خانگی پخش میشود.مدت زمان هر قسمت حدودا ۵۰ دقیقه است.این سریال همچنین منطبق با آموزه های همزاد پندارانه شرقی از مواجهه با ارواح و اجنه است.تهیه و تولید این سریال نزدیک به سه سال زمان برده است.

خلاصه داستان سریال تلویزیونی احضار


«گیسو» هفت سال پیش مرده و همسرش «امیر» بعد از مدتها حرف و حدیث با «پروا» ازدواج کرده و می‌کوشد خود را با شرایط جدید همراه کند ولی ردّپایی پررنگ از گیسو همچنان در زندگی او وجود دارد؛ ردّپایی که آرامش او را در خواب و بیداری از بین برده.


بازیگران سریال احضار


در ادامه بازیگران و نقش آنان در سریال احضار را مشاهده می کنید.

الهه جعفری(گیسو/خاله ثریا - مادر پریا و همسر سابق امیر)

شهریار ربانی(سینا/دکتر سینا - دوست امیر و پدرخوانده پریا)

آرش مهاجر(امیر - نقش اصلی و پدر پریا)

نازنین کیوانی(پروا - زن امیر و دوست گیسو)

کیمیا ملایی(پریا - دختر گیسو)

سلیمه رنگزن

یاسمن همتی(ساغر)

ریحانه رضی(خیرون)

رهام جعفری(جعفر)قلی خانی(رهام)

حسین صیفی(صیف)

بنیامین پیروانی(شفا)

بهار خانی

نوش آفرین رحمانی

شیما مرزی

هدی حدزاده

مریم عباسی(عباس)زاده

فرشاد مجرب

شهرزاد علیمحمدی

فرزانه عطایی

محمد توکلی

مریم جزینی

شیما قاسمی

تیام صیفی

آیسان حداد

نرگس امینی

سهیل محمودی

صنوبر فرهپور

رامتین غروی

ایمان خطیبی

علیرضا کمالی

سپیده آتشین

ساغر سیامکی


می توانید بخش هایی از سریال احضار را در منظوم مشاهده کنید و همچنین با عوامل این سریال آشنا شوید.