idanito

idanito

idanito

idanito

سطل زباله

سطل زباله

سطل زباله   پلاستیکی 360 لیتری بزرگ ترین سطل دو چرخ در ایران

این سطل زباله   از جنس پلی اتیلن با مقاومت و دوام عمر بالا بوده و حجم زیادی از زباله را میتوان در آن جمع آوری و حمل نمود . این سطل زباله   به همراه مدل 240 لیتری مناسب ترین مدل جهت ساختمانها و آپارتمانهای بزرگ و بیمارستانها میباشند

سطل زباله

مناسب جهت استفاده در ساختمانهای مسکونی ، ادارات ، راه روها و راه پله ها ،،بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی ، آشپرخانه ها ، کارخانجات و ....

سطل زباله سبلان

ویژگی های سطل زباله سبلان   360 لیتری :

  • قابلیت ارائه در دو مدل درب
  • مناسب جهت استفاده در سطح شهر و محوطه
  • تقویت دسته های  سطل زباله سبلان   بوسیله لوله فلزی
  • تخلیه مکانیزه
  • قابلیت پدال دار شدن  سطل زباله سبلان
  • جابجایی آسان
  • دارای دو عَدد چرخ تو پر لاستیکی
  •  بدنه از پلی اتیلن فشرده
  • رنگبندی متنوع جهت استفاده برای تفکیک مواد و ...
  •  ظاهری زبیا و مستحکم
  •  سطل زباله سبلان

سطل زباله

سطل زباله

سطل زباله   پلاستیکی 360 لیتری بزرگ ترین سطل دو چرخ در ایران

این سطل زباله   از جنس پلی اتیلن با مقاومت و دوام عمر بالا بوده و حجم زیادی از زباله را میتوان در آن جمع آوری و حمل نمود . این سطل زباله   به همراه مدل 240 لیتری مناسب ترین مدل جهت ساختمانها و آپارتمانهای بزرگ و بیمارستانها میباشند

سطل زباله

مناسب جهت استفاده در ساختمانهای مسکونی ، ادارات ، راه روها و راه پله ها ،،بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی ، آشپرخانه ها ، کارخانجات و ....

سطل زباله سبلان

ویژگی های سطل زباله سبلان   360 لیتری :

  • قابلیت ارائه در دو مدل درب
  • مناسب جهت استفاده در سطح شهر و محوطه
  • تقویت دسته های  سطل زباله سبلان   بوسیله لوله فلزی
  • تخلیه مکانیزه
  • قابلیت پدال دار شدن  سطل زباله سبلان
  • جابجایی آسان
  • دارای دو عَدد چرخ تو پر لاستیکی
  •  بدنه از پلی اتیلن فشرده
  • رنگبندی متنوع جهت استفاده برای تفکیک مواد و ...
  •  ظاهری زبیا و مستحکم
  •  سطل زباله سبلان

بابک انصاری

بیوگرافی بابک انصاری

 

بابک انصاری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در فیلم شهر زیبا، سریال بازی نقاب‌ها و فیلم رویای خیس اشاره کرد.

بابک انصاری در سال ۱۳۸۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ایشان در این سال، بازیگری در فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی محسوب می‌شود.

انصاری سال ۱۳۸۲ فیلم شهر زیبا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی این هنرمند بازی در فیلم شهر زیبا بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری بابک انصاری را باید مدیون بابک مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از او نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم شهر زیبا و همکاریش با اصغر فرهادی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. بابک انصاری توانست با بازی در فیلم شهر زیبا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر فرامرز قریبیان، ترانه علیدوستی، آهو خردمند و فرهاد قائمیان توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

بابک انصاری علاوه‌بر فیلم شهر زیبا، سال ۱۳۹۶ در سریال بازی نقاب‌ها نیز بازی کرده است. بابک انصاری نکات خوبی از سیروس حسن‌پور کارگردان سریال بازی نقاب‌ها آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون لیلا برخورداری، جعفر دهقان، منوچهر آذر و صفا آقاجانی بدست آورد.

او سال ۱۳۸۲ برای فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی توانست در ۲۲مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد شود.

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای او آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. بابک انصاری را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۴% آثار وی سینمایی و ۱۶% آثارش تلویزیونی است. در واقع بابک انصاری از مجموع ۱۳ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۱ اثر در سینما با نام‌های فیلم ترانه، فیلم تو میمانی، فیلم پاسیو، فیلم ماجان، فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم، فیلم تونل، فیلم خط آفتاب، فیلم کریستال، فیلم نوک برج، فیلم رویای خیس و فیلم شهر زیبا به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بازی نقاب‌ها و سریال رخصت بازی کرده است.

همچنین این بازیگر به زبان فارسی مسلط است.

بابک انصاری در منظوم

در بیوگرافی بابک انصاری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با زندگی بابک انصاری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار او در منظوم سر بزنید. همه ۱۳ اثر مهم او در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار بابک انصاری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر بابک انصاری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی این بازیگر درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که زندگی نامه  بابک انصاری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم شهر زیبا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی بابک کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم تو میمانی محسوب می‌شود.

اگر در مورد او نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران بابک انصاری کرده باشید. 

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور


مطابق جدول زمانبندی سال 96، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور پذیرش در بهمن ماه 1396، همزمان با استقرار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان، بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور ، به منظور مشاهده و ویرایش اطلاعات، از 23 مهرماه 96 آغاز و تا 30 مهر ادامه یافت. پیش بینی می شود که در سال 97 نیز، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور پذیرش بهمن، در نیمه ی دوم مهرماه آغاز و تا پایان مهر ادامه یابد. با توجه به اینکه دفترچه ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور پذیرش مهرماه، مدتی است که منتشر نشده است، با توجه به ظرفیت دانشگاه ها، امکان پذیرش مهرماه در سال 97، بر طبق دستورالعمل ها و سیاست های پذیرش دانشگاه پیام نور صورت می پذیرد، لذا توصیه ما این است که اگر در سال 97 قصد شرکت در آزمون فراگیر پیام نور را دارید، اخبار     ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور     را از اردیبهشت ماه دنبال نمایید.


 شرایط و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور


دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد، به صورت پذیرش از طریق کنکور و یا به صورت فراگیر اقدام به جذب دانشجو می نماید. ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد. مطابق ضوابط سازمان سنجش، هر داوطلب مجاز به انتخاب یک گروه آموزشی و حداکثر 20 کد رشته محل از دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می باشد.     ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور      نیازمند داشتن شرایط عمومی (اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی، نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم احراز فساد اخلاقی و برخوداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی) و  شرایط اختصاصی شامل مدارک تحصیلی (مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی مورد تأیید وزارتین) و مشمولیت مقررات وظیفه عمومی است. شایان ذکر است که داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع رشته ی تحصیلی خود در مقطع کارشناسی در یک گرایش از رشته های امتحانی در مقطع کارشناسی ارشد (به جز رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری) ثبت نام کنند، ولی باید این نکته را به خاطر داشته باشند که اگر رشته ی انتخابی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته ی کارشناسی شان همنام نباشد، موظف اند در دوره ی دانشجویی علاوه بر واحدهایی که بایستی در مقطع ارشد بگذرانند، حداکثر تا 12 واحد جبرانی نیز از مقطع کارشناسی همان رشته، با موفقیت سپری نمایند. آغاز      ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور      از نیمه ی دوم مهرماه


دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97-96


علاقه مندان به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97-96 می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور  مراجعه نمایند و دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود بفرمایند. دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور  پذیرش بهمن ماه، معمولاً نیمه ی دوم مهرماه منتشر می شود. شایان ذکر است که مطالعه ی دفترچه ی راهنمای آزمون، پیش از ثبت نام الزامی است.


ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه پیام نور


پذیرفته شدگان موظف اند که در مهلت زمانی مقرر، نسبت به آماده نمودن فایل اسکن شده مدارک شامل صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)، مدرک کارشناسی، مدرک مبین وضعیت نظام وظیفه و عکس 3x4 با زمینه روشن ( با حجم حداکثر 250 کیلوبایت و فرمت jpg یا jpeg)، اقدام نموده و به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور ثبت نام خود را تکمیل نمایند.


مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97


مطابق جدول زمان بندی مندرج در دفترچه راهنمای     ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور      سال 96، بازه ای یک هفته ای (30-23 مهرماه) به منظور ثبت نام و استقرار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان بر روی پایگاه سنجش آموزش کشور، به منظور ویرایش اطلاعات، در نظر گرفته شد. پیش بینی می شود که در سال 97 نیز با انتشار دفترچه راهنمای آزمون، بازه ی زمانی یک هفته ای، به منظور ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 در نظر گرفته شود.

موتور ساعت دیواری

موتور ساعت دیواری

همانطور که همه ما می دانیم ساعت وسیله ای است برای اندازه گیری زمان. این وسیله از قدیم تاکنون تفاوت های زیادی داشته است. بشر در طول تاریخ از روش های مختلفی برای اندازه گیری زمان استفاده می کرده است از این رو می شود به درک این موضوع رسید که زمان چقد برای ما مهم است. ر خانه ی همه ما حداقل یک ساعت وجود دارد. اما ساعت دیواری که با موتور ساعت دیواری کار می کند همیشه جزو وسایلی بوده است که علاوه بر کارای معمول همه ساعت ها زیبایی خاصی به منازل ما می دهد.

نقطه مشترک همه ساعت ها موتور آن است. حال می خواهد این ساعت دیواری باشد، رومیزی و یا مچی. حال می خواهیم در این مقاله کمی درباره موتور ساعت، به طور خاص و ویژه موتور ساعت دیواری صحبت کنیم.

ساختار موتور ساعت دیواری

همانطور که گفتیم هسته اصلی و مشترک تمام ساعت ها موتور است. موتور ساعت دیواری اکثرا برخلاف ساعت های مچی که پنهان است، قابل رویت است. موتور ساعت دیواری دقیقا در پشت و وسط صفحه ی ساعت قرار می گیرد. درون این موتور چرخ دنده ها قرار دارند.

وقتی که باتری را درون موتور ساعت دیواری قرار می دهیم، این چرخ دنده ها شروع به حرکت می کنند در نهایت این حرکت چرخ دنده ها موجب به حرکت درآمدن عقربه ها می شود.

انواع موتور ساعت دیواری

موتور ساعت دیواری به نوع تقسیم می شوند: موتورهای روان گرد یا بی صدا و موتورهای تیک تاک

همانطور که از اسمشان پیداست، موتور ساعت دیواری روان گرد یا بی صدا به صورت متناوب می چرخد و هیچ مکثی ندارد. از این رو شما هیچ صدای از ساعت نمی شنوید.

اما در رابطه با موتورهای ساعت دیواری که به آن تیک تاکی می گویند، باید گفت که این موتورها در هرثانیه یک مکثی انجام می دهند که همین موجب یک صدای تیک می شود. این صدا اغلب برای انسان ها شیرین و لذت بخش نیست مخصوصا شب ها به هنگان خواب.

اندازه موتور ساعت دیواری

همه شرکت ها در دنیا که موتور ساعت دیواری تولید می کنند باید یک استانداردی رو در رابطه با اندازه موتور ها رعایت کنند.

همه ی این موتورها ابعادی به اندازه 15*5.5*5/5 میلی متر دارند که همواره این اندازه ثابت است.

در این مطلب سعی شد تا شما را اندکی با ساختار و انواع موتور ساعت دیواری آسنا کنیم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید باشد. در زیر نمونه ای از یک موتور ساعت دیواری آرام گرد رو می بینید.

کشور سازنده

چین

نوع

آرام گرد(بی صدا)

شفت

10 میلی متر

کد تخصصی

6363

موارد استفاده

مناسب برای ساعت هایی با صفحه ضخیم

متعلقات

یک دست عقربه, مهره, واشر

بسته بندی

صفحه 100 عددی, کارتن 500 عددی