idanito

idanito

idanito

idanito

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

در این بخش شما با انواع  جاروبرقی صنعتی, جاروی مرکزی, جاروبرقی هتلی, جاروبرقی ایرانی و انواع جاروبرقی سطلی آشنا خواهید شد.آذین صنعت به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های جاروبرقی صنعتی در ایران برند گرین را برای جاروبرقی های صنعتی خود در بین مصرف کنندگان جا انداخته است.جاروبرقی های گرین با موتور صنعتی آلمانی دمل یکی از بهترین جاروبرقی های صنعتی موجود در بازار میباشند که با قیمت بسیار مناسب توسط فروشگاه اینترنتی آذین صنعت عرضه میشوند.

قیمت جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی با قدرت و توان مکش بالاتر جایگزینی برای جاروبرقی های معمولی است تا در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرید.این محصول توانایی مکش آب و خاک را دارد و معمولا دارای دو یا 3 عدد موتور میباشد که قیمت های مختلفی را در بر میگیرد.

جهت راهنمای انتخاب جاروبرقی اینجا کلیک کنید

تفاوت جاروبرقی های صنعتی و جاروبرقی های خانگی از نوع موتور آنها و حجم مخزن می باشد . جاروبرقی صنعتی دارای موتور های با حجم مکش هوای بالاتر و با طول عمر بیشتر می باشد (بیشترین توان موتور های صنعتی 1200 الی 1400 وات می باشد که در مقایسه با موتور های خانگی 2000 وات به مراتب توان بیشتری دارند) البته ظاهر جاروبرقی های صنعتی خشک و خشن است که با کم کردن ظرافت هایی مانند کنترل از روی دسته ، دکمه های لمسی و ...  ایرادات احتمالی دستگاه را کمتر کرده و به طول عمر جاروبرقی را کارگاه ها و کارخانجات افزایش داده است. 


نیرو ترانسفو

نیرو ترانسفو

شرکت  نیرو ترانسفو در سال 1355 با هدف تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قطعات جانبی آن فعالیت خود را آغاز کرد. ترانسفورماتورهای این برند شامل ترانسفورماتورهای توزیع تا قدرت 1250 کیلو ولت آمپر و ترانسفورماتورهای توزیع با قدرت بالاتر از 1250 کیلو ولت آمپر، انواع ترانسفورماتورهای ویژه جهت نیازهای متفاوت صنعت و قطعات و لوازم یدکی ترانسفورماتور می باشد. نیرو ترانسفو همواره سعی در ارائه محصولات باکیفیت و جلب رضایت و اعتماد مشتریان داشته و در همین راستا، موفق به کسب گواهینامه های متععد نیز شده است. نیرو ترانسفو امروزه با بکارگیری نیروهای متخصص و با رعایت استانداردهای بین المللی، در راستای کاهش تلفات در شبکه های توزیع، گام های مؤثری برداشته و در حال حاضر، در بسیاری از شبکه های توزیع ایران، محصولات تولیدی این شرکت در حال بکارگیری است. 

ایران ترانسفو

ایران ترانسفو

ایران ترانسفو به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای داخلی در زمینه تولید انواع ترانسفورماتورهای کوچک توزیع تا ترانسفورماتورهای بزرگ قدرت محسوب می شود. کیفیت، مهمترین دغدغه این برند بوده و در همین راستا، شرکت ایران ترانسفو همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود بوده است. علاوه بر آن، این شرکت، سفارشات تولید ترانسفورماتورهای خاص متناسب با نیازهای صنعت را نیز در برنامه خود قرار داده و تاکنون سابقه همکاری با پروژه های بزرگ صنعتی را نیز در کارنامه خود دارد. واحد تحقیق و توسعه ایران ترانسفو نیز تاکنون تحقیقات گسترده ای بر روی انواع ترانسفورماتورها و تجهیزات مربوط به آنها داشته است. ترانسفورماتورهای تولیدی این شرکت شامل انواع ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع، ترانسفورماتورهای زمین، موبایل، کوره، روغن ترانسفورماتور و سایر تجهیزات ترانسفورماتور شامل مقره های سرامیکی بوده و علاوه بر آن، در زمینه تعمیرات، نگهداری و خدمات پس از فروش ترانسفورماتورها نیز فعالیت دارد.

کابل مسی

کابل مسی


کابل مسی کابلی است که از آن برای انتقال جریان برق استفاده می شود که از جنس مس می باشد. کابل های برق به طور کلی به 3 دسته مفتولی، افشان و نیمه افشان تقسیم می شوند که این کابل مسی ازنونیمه افشان بوده و در دسته کابل های قدرت قرار می گیرد زیرا که ولتاژ ورودی آن برابر با 1 تا 0.6 کیلو ولت است. هر گرم از این نوع کابل دارای 342 گرم وزن است که دارای عایقی با ضخامت 1.2 میلی متر از جنس پی وی سی است. شرکت تولید کننده سیم و کابل سیمیا یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است که از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر این شرکت با 170 نفر پرسنل موفق به تولید 850 نوع سیم و کابل است که سالانه حدود 12000 تن تولید دارد. این شرکت برای بالا بردن میزان کیفی کالای خود، محصولات را در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار می دهد و دارای استاندارهایی از جمله ISO-17025 ،ISO-18001 ،ISO-14001 ،ISO-9001 و CE می باشد. کابل مسی  از سری کابل های پر کاربرد است که دارای 1 رشته هادی از جنس مس با سطح مقطع 25 میلی متر مربع است.

کابل برق

کابل برق

 

کابل برق کمان دارای انعطاف پذیری پایین بوده و از سری کابل های قدرت شرکت کمان می باشد و دارای ولتاژ 0.6 تا 1 کیلو ولت است. معمولاً مقاومت این نوع از کابل ها در درجه دمای ثابت مقداری کمتر از کابل های افشان بوده و استحکام مکانیکی آن ها در برابر خوردگی بیشتر می باشد و به همین دلیل در مسافت های طولانی تر به کار می روند. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان به شرط عدم ضربه مکانیکی در کابل کشی زمینی، داخل یا خارج از کانال و جهت تغذیه تاًسیسات برقی مورد استفاده دارد. همچنین این کابل برق دارای لایه ی داخلی هستند که به صورت نوار پیچ از جنس پروپلین و اکسترود پی وی سی است. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان دارای 4 رشته هادی مسی با سطح مقطع 1.5 میلی متر مربع بوده و ماکزیمم دمای کاربرد این هادی 70+ درجه سانتی گراد می باشد. شرکت کمان ازسال 1370 تاسیس شده است و در سال 1373 موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISIRI و اخذ پروانه بهره برداری شده است. امروزه این کابل های این شرکت یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است زیرا که در زمینه های مختلف برق کشور اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق و مخابرات کاربرد دارد. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان یکی از کابل برق پر کاربرد این برند است که با توجه به محبوبیت بردن بسیار پر فروش است.