idanito

idanito

idanito

idanito

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی با قدرت و توان مکش بالاتر جایگزینی برای جاروبرقی های معمولی است تا در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرید. این محصول توانایی مکش آب و خاک را دارد و معمولا دارای دو یا 3 عدد موتور میباشد که قیمت های مختلفی را در بر میگیرد.
تفاوت جاروبرقی های صنعتی و جاروبرقی های خانگی از نوع موتور آنها و حجم مخزن می باشد . جاروبرقی های صنعتی دارای موتور های با حجم مکش هوای بالاتر و با طول عمر بیشتر می باشد (بیشترین توان موتور های صنعتی 1200 الی 1400 وات می باشد که در مقایسه با موتور های خانگی 2000 وات به مراتب توان بیشتری دارند) البته ظاهر جاروبرقی های صنعتی خشک و خشن است که با کم کردن ظرافت هایی مانند کنترل از روی دسته ، دکمه های لمسی و ...  ایرادات احتمالی دستگاه را کمتر کرده و به طول عمر جاروبرقی را کارگاه ها و کارخانجات افزایش داده است. 

وسعت محل یکی از نکات اساسی در خرید جاروبرقی صنعتی محسوب می گردد. شما باید جاروبرقی صنعتی خود را بر اساس متراژی که قرار است آنجا را نظافت نمایید انتخاب کنید. جاروبرقی نیمه صنعتی تک موتوره فضاهایی تا سقف دویست متر را ساپورت می نماید.

اگر وسعت مصرفی شما بین دویست الی ششصد متر می باشد بهتر است از جاروبرقی صنعتی دو موتوره استفاده نمایید.و فضاهای بالاتر از ششصد متر نیازمند جاروبرقی صنعتی سه موتوره می باشند.

نکته ی دیگر محل کار جاروبرقی صنعتی است که بر اساس آن شما باید نوع آن را انتخاب نمایید.

جاروبرقی صنعتی هر چیزی را که قادر باشد از لوله خرطومی خود عبور می دهد پس شما با توجه به نوع زباله ای که قرار است جمع کند جاروبرقی صنعتی خود را برگزینید.

تعداد ساعات کاری در استفاده از جاروبرقی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا به دلیل قدرت مکندگی بالا و حرارت زیاد ناشی از آن نیازمند استراحت های دوره ای می باشد که در این صورت شما می توانید جاروبرقی صنعتی اتوماتیک را انتخاب نمایید.

اگر محلی که قرار است نظافت کنید یک ساختمان چند طبقه است و نیاز به مانور دهی بیشتری دارید بهتر است در خرید نوع جاروبرقی صنعتی دقت نمایید.

در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش و نیز شخصی که از جاروبرقی استفاده می نماید از نکات موثر در افزایش طول عمر کالای مصرفی شما می باشد.

لوله زهکش

لوله زهکش

خارج‌کردن آب های اضافی از یک‌ سطح و‌ معبر و‌ محل مشخص،خارج کردن آب های زیرزمینی،رواناب ها توسط پمپاژ کردن یا جریان ثقلی را زهکش می گویند. زهکش در دو زمینه مشخص انجام‌ می گیرد یکی در صنعت عمران و ساخت و‌ساز برای خارج کردن آب های اضافی از مسیر سازه و دیگری کنترل سطح میزان آب در مزارع کشاورزی برای کنترل کردن مواد معدنی موجود در خاک

زهکشی در گذشته به روش های استفاده از لوله های سیمانی ، سنگ و شاخ و برگ درختان بود. در ایران نیز زهکشی در زمان های هخامنشیان بوده اما در دوره ی معاصر در خوزستان در دانشکده ی کشاورزی اولین بار صورت گرفته است که با استفاده از لوله های سفالی صورت می گرفته و بعد ها با استفاده از لوله های پلی اتیلنی و پی وی سی با جداره نازک صورت میگرفته که لوله را بر اساس نیاز سوراخ می کردند و شیار میزدند

لوله زهکش چیست

بهترین روش برای زهکشی کردن لوله گذاری می باشد،بسیاری از روش های زهکشی سنتی قدیمی بوسیله ی ساخت حفره و‌کانال های دستساز از خشت و گل و اخیرا سیمان بوده است.

زهکشی با روش های جدیدتر بصورت استفاده از لوله های پی وی سی و پلی اتیلن و آهنی بوده که لوله کش ها  سوراخ میکردند و آماده کردن این لوله ها کار سخت و وقت گیری بود و البته هزینه های زیادی هم داشت، لوله های پلی اتیلن از همه ی روش ها بهتر بود برای اینکه بصورت کلاف بوده و حمل ۱۰۰ متر لوله بصورت یک‌کلاف امکان پذیر است و براحتی سوراخ می شود ولی بهرحال سوراخ کردن لوله های پلی اتیلنی هم هزینه دارد و زمان بیشتری میگیرد. لوله های زهکشی اخیرا از مواد پی وی سی تولید می شوند بسیار سبک هستند سوراخ دار و آماده ی استفاده هستند.

لوله های زهکشی پی وی سی

تولید لوله زهکش بسیار دقیق است ابتدا باید لوله با استفاده از مواد پی وی سی به روش اکسترودر تولید می شود و بعد با توجه به نیاز مشتری نیمه مشبک یا تمام مشبک در قالب های معینی آماده می شود و در صورتیکه نیاز به پوشش باشد الیاف ها به روش های نساجی مدرن دور لوله تابانده می شود .

 

لوله های زهکشی پی وی سی بسیار منعطف و سبک‌هستند ولی نمیتواند بار ترافیکی زیادی را تحمل کنند بهمین دلیل در عمق بالا نصب می گردد و روی آنها سنگ و ماسه دانه بندی شده میگذارند. در مواردی که نیاز است بار ترافیکی زیادی تحمل کند از لوله های کاروگیت پلی اتیلنی استفاده می شود که با کمک دریل یا فرز سوراخ می شود.

 

استفاده از سیستم های زهکشی بسیار حیاتی ست در صورتیکه آب به مسیر صحیح خودش هدایت نشود موجب خسارت های زیادی میشود. اگر آب در زمین های کشاورزی بماند و بصورت صحیح حجم آب کنترل نشود باعث آسیب های جدی به سیستم کشاورزی می شود.  اگر آب در مسیر ساختمان ها بماند و‌بطور صحیح خارج نشود آب ساختمان را از بین میبرد ، برای دیوار ها و پل ها هم بسیار حیاتی ست.

زهکشی هزینه ی بسیار ناچیزی در مقایسه با هزینه های دیگر در ساخت و ساز دارد، اگر زهکش بصورت دقیق و‌صحیح انجام نشود،آب در مسیر دیوار ها و پل ها و ساختمان ها می ماند و خسارت های زیادی به زیر ساخت ها می زند.

قیمت لوله زهکشی با توجه به اینکه لوله سبک است بسیار مناسب است از طرفی این لوله نیاز به سوراخ کاری ندارد و هزینه حمل و اجرای بسیار مناسبی دارد .

خرید لوله زهکش بسیار آسان است کافیست ابتدا سایز لوله را مشخص کنید بعد مشخص کنید که می خواهید پوشش دار باشد یا بدون پوشش می خواهید با استفاده از سنگ و شن و ماسه پوشش دهید و در آخر تعیین کنید بین دو نوع تمام مشبک و نیمه مشبک کدام نوع را می خواهید

 

 

دریافت قیمت و پیش فاکتور از واتساپ Whatssapp

 

ردیفسایز mmسایز INCHمتراژ کلافنوع لولهتعداد در کامیونقیمت-تومانثبت سفارش
11004100بدون پوشش12 کلافتماس بگیریدثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور
21255100بدون پوشش10 کلافتماس بگیریدثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور
3160670بدون پوشش9کلافتماس بگیریدثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور
4200840بدون پوشش9کلافتماس بگیریدثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور
51004100با پوشش11 کلافتماس بگیریدثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور
6125550با پوشش9کلافتماس بگیریدثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور
7160640با پوشش9کلافتماس بگیریدثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور
8200820با پوشش8کلافتماس بگیریدثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور

لوله جدار چاه

لوله جدار چاه

لوله جدار چاه یا لوله casing کیسینگ لوله ای ست حیاتی برای ساختار چاه که وقتی چاه حفر گردید لوله در چاه قرار گیرد تا از ریزش دیواره ی چاه جلوگیری کند

انواع لوله جدار چاه 
لوله جدار چاه در انواع لوله سیمانی،لوله آهنی، لوله پی وی سی، موجود هست که اخیرا استفاده از لوله های سیمانی منسوخ شده و لوله های آهنی و یو پی وی سی رواج بیشتری دارند.

کارخانه تولید لوله جدار چاه
لوله جدار چاه آهنی درکارخانه های لوله جدار چاه آهنی بوسیله ی دستگاه خم ورق و جوش در جا به روش E.R.W تولید می شود و لوله های جدار چاه یو پی وی سی درکارخانه های لوله جدار چاه یو پی وی سی بوسیله ی دستگاه اکسترودر تولید می شود.

راهنمای انتخاب لوله جدار چاه
انتخاب لوله جدار چاه پی وی سی و آهنی بیشتر بستگی به مصرف کننده دارد. معمولا برای چاه هایی که گاز گوگرد دارد و خورندگی آهن در آن رخ میدهد از لوله های جدار چاه پی وی سی استفاده می کنند

قیمت لوله جدار چاه
قیمت لوله چاه براساس نوع آن متفاوت است ، اگر لوله جدار چاه آهنی می خواهید ابتدا باید کارخانه تولیدکننده آن را معلوم کنید سپس با توجه به سایز لوله مثلا 10 اینچ یا ... و ضخامت لوله مثلا 5 میل یا ... وزن یک متر لوله مشخص می شود و در نتیجه براساس وزن یک متر و قیمت روز ورق آهن و اضافه کردن دستمزد تولید قیمت روز یک متر لوله آهنی جدار چاه تعیین می گردد.

در صورتیکه لوله جدار چاه پی وی سی انتخاب کنید ابتدا باید سایز لوله را انتخاب کنید و باتوجه به عمق چاه تعیین کنید که چند میلیمتر باشد مثلا می خواهید لوله 12 اینچ انتخاب کنید برای عمق بالاتر از 150 متر باید ضخامت لوله 19 میلیمتر باشد و زیر 150 متر باید ضخامت لوله 14.5 میلیمتر باشد.

در انواع لوله پی وی سی یک نوع لوله موجود هست که ضخامت کمتری دارد و بجای رزوه با پرچ به لوله های بعد متصل می گردد این لوله ها ارزان تر هستند و قیمت کمتری دارند 

 

دریافت قیمت و پیش فاکتور از واتساپ Whatssapp

 

مزایای لوله جدار چاه
جلوگیری از ریزش دیواره 
آبدهی بیشتر چاه
جلوگیری از آشفته شدن جریان
جلوگیری از ورود شن و ماسه
کنترل جریان آبدهی
بالارفتن عمر مفید چاه 
کاهش هزینه های حفاری مجدد و آسودگی در زمان نیاز به آبیاری
کاهش هزینه های تعمیرات و لایروبی چاه

چراغ دفنی

چراغ دفنی

انواع چراغ دفنی در دسته چراغ ها و روشنایی هایی قرار دارند که برای نورپردازی محیط های خارج ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند نقش به سزایی در زیبایی محیط شما داشته باشند در واقع این چراغ ها المان هایی هستند که با استفاده از آنها شما می توانید علاوه بر تامین نور محیط فضایی زیبا را نیز فراهم آورید.

 

به طورکلی چراغ ها همانند چراغ های دفنی وسایلی هستند که برای تامین نور محیط از آنها استفاده می شود که بر اساس شکل و کاربردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند و دارای کاربری های متفاوتی می باشند به طور مثال گاهی لازم است در یک فضا نورپردازی از طریق کف صورت گیرد که در این حالت استفاده از انواع چراغ دفنی به شما پیشنهاد می شود زیرا این چراغ ها را می توانید در داخل زمین قرار دهید و نور محیط خود را تامین نمایید به طور مثال یکی از کاربردهای چراغ های دفنی استفاده از آنها برای جلوه نمایی ساختمان ها در شب است که می تواند ایمنی و جذابیت را برای افراد بالا ببرد. استفاده از چراغ های دفنی می تواند با تکنیک های نورپردازی متفاوت از قبیل نورپردازی سطوح پایین ، نورپردازی سطوح بالا ، سایه سازی ، نورپردازی مسیر و غیره تلفیق گردد و این امکان را به شما بدهد تا ساختمان خود را رویایی کنید.

 

نور بخشی از مصالح ساختمانی محسوب می شود که در ترکیب با حجم و بدنه و نمای ساختمان می تواند زیبایی خاصی به یک بنا ببخشد به طور مثال نورهایی که در کف کار می شوند می توانند مسیرها و ورودی هایی را مشخص نمایند و یا در یک محیط می توان در قسمت پایین ستون ها یا پله ها از چراغ دفنی استفاده کرد تا ارتفاع آن را بلندتر نشان داده و زیبایی خاصی به محیط ببخشد.

نورپردازی بیرونی

به طور کلی نورپردازی در محیط بیرون با محیط داخل متفاوت است و معیارهای خاص خود را دارد، به طور مثال سطوح روشن و نورپردازی شده از فاصله های دور نیز قابل رویت است و سبب جلب نظر و توجه بیننده ها می گردد. نورپردازی محوطه های بیرونی سبب ایجاد امنیت و زیبایی فضا می گردد و می تواند جذابیت هریک از المان های ساختمانی را دوچندان نماید.

 

نورپردازی مناسب از کف می تواند مکمل زیبایی محیط باشد و تاثیر به سزایی در آرایش شهری ، سطوح نما ، نقش های برجسته و غیره داشته باشد بنابراین در این حالت از چراغ های دفنی استفاده می گردد که این چراغ ها معمولا دارای جنس بدنه مقاوم در برابر آب و گردوغبار هستند در واقع جلوگیری از نفوذ آب و مقاومت در برابر حرارت از مشخصات اصلی این چراغ ها می باشد.

انواع چراغ دفنی LED از محصولاتی هستند که برای نورپردازی محیط های خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرند که امروزه به دلیل اهمیت بالای نورپردازی ساختمان ها کاربرد گسترده ای یافته اند. چراغهای دفنی بهترین انتخاب برای نورپردازی لابی ساختمان ها ، آثار باستانی ، ستون ها ، پایه های داخلی ، سطوح بنا و غیره می باشند که در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید شده اند و مشتریان می توانند متناسب با محل موردنظر خود یکی از این چراغ ها را توان های متفاوت انتخاب نمایند.

 

انواع چراغ دفنی به دلیل تابش هاله نور روی سوژه مورد نظر می تواند باعث ایجاد سایه روشن های زیبایی گردد و با تامین نور کاملا منطبق و متناسب با معیارهای روشنایی گزینه مناسبی برای نورپردازی می باشد . در این چراغ ها معمولا از لامپ های ال ای دی در رنگ های مختلف استفاده می شود که همین تنوع بالای رنگی سبب ایجاد افکت های متنوع و زیبا می شود.

 

انواع چراغ های دفنی دارای بازدهی نوری بالا ، طول عمر زیاد و مصرف کم انرژی می باشند که گزینه مناسبی جهت نورپردازی فضاهای بیرون ساختمانی هستند و با قابلیت های نصب آسان هزینه اجرا را به حداقل می رسانند. این چراغ ها معمولا دارای بدنه ای محکم با خاصیت ضدآب بودن هستند (IP65) که پرتاب نور مناسب و شدت نور بالایی دارند.

برای نصب چراغ های دفنی لازم است یک فوندانسیون مخصوص طراحی گردد تا علاوه بر حفاظت از بدنه و شیشه ی چراغ توانایی تنظیم زاویه تابش نور روی سوژه را نیز داشته باشد.

ویژگی های انواع چراغ دفنی و پارکتی
مقاومت بالا
انواع چراغ دفنی دارای بدنه ای از جنس فلز مقاوم با پوشش رنگی ضد آب هستند که می توانند در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاومت بالایی داشته باشند زیرا این چراغ ها را معمولا در فضاهای باز برای نورپردازی جلوی ویترین مغازه ها ، کنار ستون ها ، پارک ها و غیره مورد استفاده قرار می دهند بنابراین باید نسبت به عوامل طبیعی استحکام خوبی داشته باشند.

 

ضد خش و خوردگی
در ساخت چراغهای دفنی از مواد اولیه ای استفاده می گردد که در برابر خمیدگی ، خط و خش افتادن مقاوم می باشند و می توان این محصولات را با خیال راحت در فضاهای باز به کار برد. این چراغ ها دارای شیشه مقاوم در برابر ضربه و خوردگی نیز می باشند بنابراین به راحتی می توان این چراغ ها را محیط های مختلف مانند خاک و بتن استفاده کرد.

امکان تغییر و انتخاب افکت توسط ریموت کنترل
شما می توانید در صورت استفاده از چراغ دفنی های ریموت دار آنها را در محل مورد نظر خود به شکل ثابت قرار داده و برای تغییر رنگ لامپ و ایجاد افکت های مختلف از ریموت کنترل استفاده نمایید.

دارای تنوع بالا
چراغ های دفنی دارای تنوع بالا در رنگ نور ، زاویه تابش و ولتاژ می باشند به طور مثال دفنی ها بر اساس کاربردشان دارای قابلیت تغییر زاویه پخش نور با استفاده از لنزهای مختلف از 5 تا 120 درجه می باشند.

جای پیچ و مهره

جای پیچ و مهره

یکی از محصولاتی که می توانید به جهت نظم بخشیدن بیشتر به ابزار های خود  تهیه کنید ، جای پیچ و مهره است که در انواع مختلف ساخته و عرضه می شوند.

نوع پلاستیکی پالت ها از محبوبیت خاصی بروردارند که در مبحث ویژگی ها به این موضوع خواهیم پرداخت .

پالت های ابزار در محیط های مختلف مانند انبار ها ، فروشگاه ، کارخانه ها و ..... مورد استفاد ه قرار می گیرد تا هم ظاهری مناسب و هم سهولت استفاده از ابزار ها و نگهداری بیشتر از ابزارها وجود داشته باشد.

در ادامه شما را با یکی از انواع و سایز جای پیچ و مهره آشنا خواهیم کرد ، همراه ما باشید.

ویژگی های پالت ابزار کشویی 8
یکی از مهم ترین ویژگی های پالت ابزار کشویی 8 مقاومت است که به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب ایجاد شده است.

پالت ابزار کشویی 8 را می توانید در دو رنگ قرمز و آبی خریداری کنید.

پالت ابزار کشویی 8 دارای طول عمری بالاست که می توانید با یکبار هزینه تا سال ها از آن استفاده کنید.

جای پیچ و مهره به دلیل پلاستیکی بودن از وزن سبکی برخوردار است که می توانید تعداد زیادی از آن را روی هم قرار داده و به راحتی استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید پالت ابزار کشویی 8 را دارید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و محصول را درب منزل تحویل بگرید.