idanito

idanito

idanito

idanito

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97

در این مقاله به موضوع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی خواهیم پرداخت. دانشگاه علمی کاربردی به دلیل پذیرش بدون کنکور، شهریه مقرون به صرفه، تعداد زیاد واحد و طبعا دسترسی مناسب و تعداد زیاد رشته ها و همین طور نبود محدودیت در انتخاب رشته، با استقبال زیاد متقاضیان رو به رو شده است. دانشگاه علمی کاربردی تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ست و فقط در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد. دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد.


جهت اطلاع از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 می توانید از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد با 70707025 تماس حاصل نمایید. 
پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

برای تغییر رشته در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی هیچ محدودیتی وجود ندارد

برای پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی در نظر گرفته شده است؟

برای پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی، شرایط عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده است. شرایط عمومی پذیرش بدون کنکور مشابه مقاطع و دوره های دیگر دانشگاه ها است، اعم از اینکه داوطلب نباید فساد اخلاقی داشته باشد، عناد با نظام جمهوری اسلامی نداشته باشد، از سلامت جسمی و روحی کافی و به تناسب رشته انتخابی‌اش برخوردار باشد و….

اما شرایط اختصاصی، داشتن مدرک کاردانی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و یا  کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است، زیرا پذیرش براساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود.

برای تغییر رشته در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 هیچ محدودیتی وجود ندارد و داوطلبان می توانند در رشته ای کاملا متفاوت با رشته مقطع کاردانی خود در دوره کارشناسی پیوسته علمی کاربردی پذیرش گرفته و ادامه تحصیل دهند. اما در صورت تغییر رشته، پذیرفته شدگان می بایست درس های پیش نیاز رشته تحصیلی جدید را که گروه آموزشی دانشگاه به آنها اعلام می کند، بگذرانند.

فقط داوطلبانی در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پذیرفته می شوند که تحصیل در دوره کاردانی را به پایان رسانده باشند. داوطلبان می بایست هنگام ثبت نام مدرک دوره کاردانی خود را دانشگاهی که از آن پذیرش گرفته اند، ارائه کنند.

داوطلبان آقا در صورت داشتن منع نظام وظیفه، حتی در صورت احراز شرایط پذیرش، ثبت نام نخواهند شد.

پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی در مهر و بهمن انجام می شود

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97

پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 در مهر و بهمن انجام می شود. دفترچه ثبت نام ورودی مهر در ماه مرداد منتشر می شود و دفترچه ثبت نام ورودی بهمن در ماه آذر.

مدارکی که متقاضیان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی باید فراهم کنند

داوطلبان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 ، در هنگام ثبت نام می بایست مدارک زیر را همراه داشته باشند:

  • مدرک کاردانی(نسخه اصلی یا گواهینامه موقت)
  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • شش قطعه عکس جدید زمینه سفید 3*4 از داوطلب
  • کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت
  • گواهی اشتغال به کار(برای داوطلبانی که می خواهند از تسهیلات کد اشتغال استفاده کنند)
  • آخرین فیش حقوقی (مخصوص پذیرفته شدگان شاغل)
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • فرم تأییدیه معدل (برای داوطلبانی که گواهینامه پایان تحصیل ندارند)

دانشگاه علمی کاربردی در دوره کارشناسی ناپیوسته در چه رشته های دانشجو می پذیرد؟

این دانشگاه در رشته زیرمجموعه چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ هنر از داوطلبان علاقه مند ثبت نام می کند. برای مطالعه بیشتر به مقاله لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 97 مراجعه کنید.


جهت اطلاع از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 می توانید از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد با 70707025 تماس حاصل نمایید. 
پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی نتایج ثبت نام را اعلام می کند؟

حدود 20 روز پس از ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 ، نتایج اعلام می شود. اسامی قبولی ها در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبانی که پذیرش گرفته اند، در زمانی که برای ثبت نام اعلام می شود همراه با مدارکی که در قسمت قبل شرح داده شد، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره انتخاب رشته و ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستید، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقالات ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 97 و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 97. بزنید.

تکمیل ظرفیت ارشد 97

راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97

دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، پردیسهای خودگردن، پیام نور، غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که در صورت عدم تکمیل ظرفیت اقدام به تکمیل ظرفیت می نمایند. کلیه داوطلبانی که در کنکور ارشد 97 شرکت کرده اند، افرادی که در انتخاب رشته کنکور ارشد 97 مجاز شده باشند و داوطلبانی که مجاز نشده باشند، می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد 97 شرکت کنند.

اگر قصد شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97 را دارید، راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97 که شامل نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97، مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 است را در این مقاله مطالعه نمایید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد چیست؟

اگر تعداد افرادی که در دانشگاه ثبت نام می کنند از ظرفیت اختصاص داده شده به آن دانشگاه کمتر باشد، این کمبود به وسیله تکمیل ظرفیت پر خواهد شد. به عنوان مثال اگر ظرفیت پذیرش یک دانشگاه در مقطع ارشد 50 نفر باشد، اما 45 نفر اقدام به ثبت نام کرده باشند، مابقی ظرفیت از طریق تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پر می شود.

نکته ای که در تکمیل ظرفیت حائز اهمیت می باشد، این است که فقط افرادی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده باشند و برای آنها کارنامه صادر شده باشد، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد هستند.

نکته قابل توجه دیگر این است که داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 97 مجاز شده باشند و یا افرادی که انتخاب رشته ارشد 97 را انجام داده و پذیرفته شده باشند، اما از انتخاب رشته خود رضایت نداشته باشند، می توانند با مطالعه راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97در مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97، ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 97 را انجام دهند. اما قبولی اولیه آنها باطل می شود و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نمی شود.

از آنجائیکه هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان از تحصیل انصراف می دهند و یا به دلیل پذیرفته شدن در دانشگاه دیگر ثبت نام خود را در آن دانشگاه انجام نمی دهند، بسیاری از دانشگاه ها و رشته ها دارای ظرفیت خالی می شوند. که در این صورت با اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آن دانشگاه، دانشجویان دیگر می توانند شانس خود را برای قبولی مجدد انتخاب نمایند.

 

شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد 97

حتما این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده است که شانس قبولی تان در تکمیل ظرفیت ارشد 97 چگونه خواهد بود. همان طور مستحضر هستید، از آنجایی که کنکور های سراسری و آزاد با هم ادغام شده اند ، نتایج اولیه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در یک روز منتشر می شود. اما انتخاب رشته این دو نوع دانشگاه از هم به صورت تکفیک شده انجام می پذیرد.

در مرحله اول (در مرحله انتخاب رشته) ، داوطلبانی که در قسمت دانشگاه های روزانه و غیر روزانه (سایر دانشگاه ها) مجاز شده اند ، می توانند رشته های دانشگاه آزاد را هم انتخاب نمایند و در نتیجه شانس مورد پذیرش دانشگاه آزاد قرار گرفتن را از داوطلبانی که فقط در دانشگاه آزاد مجاز شده اند ، می گیرند.

پس از اعلام نتایج نهایی، داوطلبانی که در نوبت های روزانه قبول شده اند و در دانشگاه های آزاد نیز انتخاب رشته کرده اند ، با مشخص شدن انتخاب های قبولی شان ، می توانند در یکی از نوبت های روزانه یا دانشگاه آزاد به ادامه تحصیل بپردازند و در صورت انتخاب هر کدام ، صندلی را برای داوطلب دیگری خالی می نمایند.

در این زمان است که دانشگاه ها اقدام به پذیرش از طریق تکمیل ظرفیت می کنند و در نتیجه شانس افراد برای پذیرش در این دوره بسیار بیشتر می شود. اما قضیه به همین جا ختم نمی شود. برخی از دانشگاه ها در این مرحله نیز موفق به پر کردن صندلی هایشان نمی شوند، به همین دلیل مجبور می شوند که دوباره اقدام به پذیرش از طریق تکمیل ظرفیت کنند. در این مرحله است که شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد 97 بسیار زیاد می شود ، به طوری که حتی اگر هیچ امیدی به پذیرش نداشته بودید، در این مرحله ممکن است پذیرفته شوید.

شانس قبولی شما در تکمیل ظرفیت دوم به مراتب بیشتر خواهد شد

 

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 معمولاً 3 هفته الی یک ماه بعد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 97 انجام می شود. مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 احتمالاً از اواخر مهرماه 97 شروع می شود و تا چند روز پس از آن ادامه دارد.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97

تنها شرط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97 شرکت در کنکور سراسری ارشد 97 و صدور کارنامه اولیه می باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم شرط مجاز بودن در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97 وجود ندارد، و حتی داوطلبانی که در انتخاب رشته ارشد 97 شرکت نکرده باشند هم مجاز به ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 هستند. با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 را داشته باشند، می بایست در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت کرده باشند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می شود،  به این صورت که داوطلبان می بایست رشته های مورد علاقه خود را از بین رشته محلهای موجود در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 که همان راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97 است، انتخاب نمایند.

داوطلبان در گام دوم بایستی با وارد کردن اطلاعات فردی خود، بدون پرداخت هزینه، ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 را انجام دهند. نکته ای که داوطلبان می بایست به آن توجه داشته باشند، این است که امکان انتخاب 20 رشته محل در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 وجود دارد.

در نهایت پس از بررسی تکمیل ظرفیت ارشد 97 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسریبزنید.

تکمیل ظرفیت ارشد 97

راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97

دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، پردیسهای خودگردن، پیام نور، غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که در صورت عدم تکمیل ظرفیت اقدام به تکمیل ظرفیت می نمایند. کلیه داوطلبانی که در کنکور ارشد 97 شرکت کرده اند، افرادی که در انتخاب رشته کنکور ارشد 97 مجاز شده باشند و داوطلبانی که مجاز نشده باشند، می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد 97 شرکت کنند.

اگر قصد شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97 را دارید، راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97 که شامل نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97، مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 است را در این مقاله مطالعه نمایید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد چیست؟

اگر تعداد افرادی که در دانشگاه ثبت نام می کنند از ظرفیت اختصاص داده شده به آن دانشگاه کمتر باشد، این کمبود به وسیله تکمیل ظرفیت پر خواهد شد. به عنوان مثال اگر ظرفیت پذیرش یک دانشگاه در مقطع ارشد 50 نفر باشد، اما 45 نفر اقدام به ثبت نام کرده باشند، مابقی ظرفیت از طریق تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پر می شود.

نکته ای که در تکمیل ظرفیت حائز اهمیت می باشد، این است که فقط افرادی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده باشند و برای آنها کارنامه صادر شده باشد، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد هستند.

نکته قابل توجه دیگر این است که داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 97 مجاز شده باشند و یا افرادی که انتخاب رشته ارشد 97 را انجام داده و پذیرفته شده باشند، اما از انتخاب رشته خود رضایت نداشته باشند، می توانند با مطالعه راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97در مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97، ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 97 را انجام دهند. اما قبولی اولیه آنها باطل می شود و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نمی شود.

از آنجائیکه هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان از تحصیل انصراف می دهند و یا به دلیل پذیرفته شدن در دانشگاه دیگر ثبت نام خود را در آن دانشگاه انجام نمی دهند، بسیاری از دانشگاه ها و رشته ها دارای ظرفیت خالی می شوند. که در این صورت با اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آن دانشگاه، دانشجویان دیگر می توانند شانس خود را برای قبولی مجدد انتخاب نمایند.

 

شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد 97

حتما این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده است که شانس قبولی تان در تکمیل ظرفیت ارشد 97 چگونه خواهد بود. همان طور مستحضر هستید، از آنجایی که کنکور های سراسری و آزاد با هم ادغام شده اند ، نتایج اولیه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در یک روز منتشر می شود. اما انتخاب رشته این دو نوع دانشگاه از هم به صورت تکفیک شده انجام می پذیرد.

در مرحله اول (در مرحله انتخاب رشته) ، داوطلبانی که در قسمت دانشگاه های روزانه و غیر روزانه (سایر دانشگاه ها) مجاز شده اند ، می توانند رشته های دانشگاه آزاد را هم انتخاب نمایند و در نتیجه شانس مورد پذیرش دانشگاه آزاد قرار گرفتن را از داوطلبانی که فقط در دانشگاه آزاد مجاز شده اند ، می گیرند.

پس از اعلام نتایج نهایی، داوطلبانی که در نوبت های روزانه قبول شده اند و در دانشگاه های آزاد نیز انتخاب رشته کرده اند ، با مشخص شدن انتخاب های قبولی شان ، می توانند در یکی از نوبت های روزانه یا دانشگاه آزاد به ادامه تحصیل بپردازند و در صورت انتخاب هر کدام ، صندلی را برای داوطلب دیگری خالی می نمایند.

در این زمان است که دانشگاه ها اقدام به پذیرش از طریق تکمیل ظرفیت می کنند و در نتیجه شانس افراد برای پذیرش در این دوره بسیار بیشتر می شود. اما قضیه به همین جا ختم نمی شود. برخی از دانشگاه ها در این مرحله نیز موفق به پر کردن صندلی هایشان نمی شوند، به همین دلیل مجبور می شوند که دوباره اقدام به پذیرش از طریق تکمیل ظرفیت کنند. در این مرحله است که شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد 97 بسیار زیاد می شود ، به طوری که حتی اگر هیچ امیدی به پذیرش نداشته بودید، در این مرحله ممکن است پذیرفته شوید.

شانس قبولی شما در تکمیل ظرفیت دوم به مراتب بیشتر خواهد شد

 

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 معمولاً 3 هفته الی یک ماه بعد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 97 انجام می شود. مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 احتمالاً از اواخر مهرماه 97 شروع می شود و تا چند روز پس از آن ادامه دارد.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97

تنها شرط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97 شرکت در کنکور سراسری ارشد 97 و صدور کارنامه اولیه می باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم شرط مجاز بودن در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97 وجود ندارد، و حتی داوطلبانی که در انتخاب رشته ارشد 97 شرکت نکرده باشند هم مجاز به ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 هستند. با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 را داشته باشند، می بایست در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت کرده باشند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می شود،  به این صورت که داوطلبان می بایست رشته های مورد علاقه خود را از بین رشته محلهای موجود در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 که همان راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97 است، انتخاب نمایند.

داوطلبان در گام دوم بایستی با وارد کردن اطلاعات فردی خود، بدون پرداخت هزینه، ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 را انجام دهند. نکته ای که داوطلبان می بایست به آن توجه داشته باشند، این است که امکان انتخاب 20 رشته محل در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 وجود دارد.

در نهایت پس از بررسی تکمیل ظرفیت ارشد 97 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسریبزنید.

تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

همیشه تکمیل ظرفیت ها برای کسانی که دانشگاه و رشته ی مورد علاقه ی خود را قبول نشده اند یا اینکه از دانشگاه و رشته ای که در آن تحصیل می کنند راضی نیستند، امیدوار کننده و نتیجه بخش بوده است. دانشگاه آزاد در تکمیل ظرفیت ارشد، دانشجو می پذیرد. برای همین، مطلب ما به زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97، نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد و نیز زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 پرداخته است.

 

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97 از طریق سایت این دانشگاه بر اساس رشته محل هایی که دارای ظرفیت پر شده هستند، منتشر می شود. و متقاضیان می توانند از طریق سایت این دانشگاه دفترچه را دانلود نمایند. یا برای دانلود دفترچه ارشد تکمیل ظرفیت آزاد 97 کلیک کنید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

با توجه به دفترچه ی تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، متقاضیان تکمیل ظرفیت امکان انتخاب 100 رشته محل را دارند که شما می توانید با توجه به اهداف تحصیلی خود که آینده ی شغلی و میزان علاقه است، نسبت به اولویت بندی رشته های انتخابی اقدام کنید. اگر در قبولی اولیه ی خود به رشته ی دلخواه خود نرسیده اید، به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 به عنوان فرصت و شانس دوم نگاه کنید و سعی کنید درست انتخاب رشته نمایید.

پذیرش بدون کنکور ارشد آزاد 97 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرده است که بر طبق تصمیم جدید مسئولان، سوابق تحصیلی معیار پذیرش متقاضیان بدون کنکور و بدون آزمون دانشگاه آزاد خواهد بود. در هنگام ثبت نام، متقاضیان رشته های مورد علاقه خود را انتخاب می کنند و بعد از انجام تحقیق و بررسی سوابق تحصیلی فرد، نتیجه ی پذیرش و قبولی رشته ها اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 در دو بازه زمانی مهر و بهمن خواهد بود.

در بازه ی زمانی مهر، اعلام نتایج معمولاً پایان مهر است و در بازه ی زمانی بهمن، با پایان بهمن ماه نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، اعلام می شود.

بیوگرافی زهرا حاتمی

بیوگرافی زهرا حاتمی

زهرا حاتمی (با نام اصلی زری خوشکام)، بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۲۶ در شهر اصفهان متولد شد. وی تحصیلات خود را در تهران و لندن گذراند و یک دوره‌ی کلاس چهار ساله‌ی باله در سازمان ملی باله را نیز به اتمام رسانید. حاتمی فعالیت سینمایی خود را از سال (۱۳۵۰) با فیلم «مرد هزار لبخند» آغاز کرد.

او در سال های قبل از انقلاب با بازیگران و کارگردانان زیادی کار کرده است تا این که سرانجام زهرا حاتمی در آبان سال 50 با علی حاتمی کارگردان جوان سینما در آن دوران ازدواج کرد.

حاصل ازدواج زهرا حاتمی با علی حاتمی دختری به نام لیلا بود که امروزه او تبدیل به یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران شده است. بعد از انقلاب و با توجه به شرایط حجامعه زهرا حاتمی از سینما فاصله گرفت تا این که علی حاتمی در حین ساخت فیلم تختی از دنیا رفت. بهروز افخمی کارگردان نام آشنای سینما با اجازه از او، ساخت این فیلم را برعهده گرفت. افخمی در چند سکانس از زهرا حاتمی استفاده کرد.

همچنین او در سال 83 در فیلم سیمای زنی در دورست به کارگردانی علی مصفا نیز بازی کرد. اخرین فیلم سینمایی او فیلم سینمایی شعله ور به کارگردانی حمید نعمت اله می باشد.