idanito

idanito

idanito

idanito

نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان  پس ازبرگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و در تیرماه انجام می شود. این آزمون در اردیبهشت ماه برگزار می شود و فیلتر ورودی دانش آموزان با استعداد به مدارس زیر مجموعه ی سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) است. اعلام نتایج تیزهوشان هر شخص به صورت مجزا و از طریق صفحه ی شخصی داوطلب در سامانه زمان اعلام نتایج تیزهوشان در سایت تیزهوشان و استعدادهای درخشان به آدرس azmoon.medu.ir انجام می شود. برای گرفتن نتیجه کافیست پس از ورود به سامانه ثبت نام در سمت راست سایت کد ملی و شماره شناسنامه را به عنوان رمز ورود، وارد کرده و پس از ورود به صفحه ی شخصی اطلاعات اعلام نتایج تیزهوشان 97 خود را مشاهده کنند. هر داوطلبی که پذیرفته شده باشد، نام مدرسه ی پذیرفته شده را مشاهده می کند و داوطلبانی که پذیرفته نشده اند، می توانند درصدها و تراز خود را مشاهده کرده و با آخرین فرد پذیرش شده مقایسه کنند. تصویر سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان را در زیر می بینید.

سایت اعلام نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان 97 :

ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان 97، در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند 96 انجام می شود و آزمون در اردیبهشت ماه 97 برگزار می شود، بلافاصله زمان اعلام نتایج تیزهوشان پس از برگزاری آزمون، دفترچه ی سؤالات آزمون بر روی سایت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان  به آدرس sampad.medu.ir قرار می گیرد. حدود دو هفته بعد نیز کلید تصحیح آزمون از سوی همین مرکز منتشر می گردد. دقت کنید سامانه اعلام نتایج تیزهوشان با این سایت متفاوت می باشد.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان در تیرماه 

 

شرایط ورود بدون آزمون استعدادهای درخشان 97 :

برای بسیاری از داوطلبین شرکت در آزمون تیزهوشان این سؤال پیش آمده است که آیا امکان ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان وجود دارد؟! در جواب باید بگوییم خیر! شاید این سؤال بدلیل شایعات مبنی بر خبری بود که در چند سال گذشته منتشر شده است.

این خبر از تصمیماتی مبنی بر حذف آزمون ورودی دوره ی نهم به دهم و پذیرش بدون آزمون دانش آموزان تیزهوشان دوره متوسطه اول، اطلاع می داد. اما این تصمیمات فعلاً قطعی نشده اند. وزیر آموزش و پرورش نیز در این مورد اعلام کردند که تصمیم به حذف آزمون ورودی نیازمند بررسی زیادی است. زیرا این تصمیمات بر روی یک نسل آموزشی تأثیرگذار است.  بد نیست اگر بدانید از میان خیل عظیم داوطلبان (حدود 200 هزار نفر برای دوره متوسطه اول و  100 هزار نفر برای دوره ی متوسطه دوم) کمتر از 10% آنها پذیرش می شوند که نتایج پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و معمولاً اوایل تیرماه اعلام نتایج تیزهوشان می شود.
اعلام نتایج تیزهوشان، که مشخص کننده پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلبان است. در همان مردادماه از طریق سایت تیزهوشان و استعدادهای درخشان به آدرس azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

در آزمون تیزهوشان تنها یک بار اعلام نتایج داریم

 

دقت کنید که نتایج تیزهوشان در مهلت اعلام شده نسبت به مشاهده ی نتیجه و ثبت نام حضوری اقدام کنید؛ در صورت تعلیل ممکن است فرصت شما به دانش آموز دیگری داده شود. 

 


انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته ریاضی ، انتخاب رشته تجربی ، انتخاب رشته هنر ، انتخاب رشته انسانی ، انتخاب رشته زبان ، خرید خدمت ، خرید سربازی ، مشاوره خانواده ، نتایج کنکور ، نتایج نمونه دولتی  ، پاسخ نامه کنکور زبان 97 ، مدیریت استرس قبل از کنکور ، پاسخ نامه کنکور تجربی 97 ، پاسخ نامه کنکور هنر 97 ، تخمین رتبه کنکور 97 ، پاسخ نامه کنکور انسانی 97 ، نکات بعد از کنکور 97 ، نقش والدین در کنکور فرزندان ، دکتری بدون آزمون ، دکتری بدون کنکور ، کارشناسی بدون کنکور ، ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور ، رشته های کارشناسی پیام نور بدون کنکور ، ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ارشد بدون کنکور

انتخاب رشته دکتری

انتخاب رشته دکتری سراسری 97


مرحله انتخاب رشته دکتری سراسری 97 بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 97 است و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شوند، می توانند برای انتخاب رشته اینترنتی دکتری سراسری 97 آماده شوند. در مرحله انتخاب رشته داوطلب مجاز شده می بایست 50 کد رشته محل را بر اساس علاقه و سیاست های تحصیلی و شغلی خود انتخاب کند. مجاز شدن به انتخاب رشته دکتری 97، الزاماً به معنی پذیرش در دوره ی دکتری نیست و بعد از آن ظرفیت های پذیرش دانشگاه ها و نیز ارزیابی تخصصی در مصاحبه دکتری تعیین کننده خواهند بود. انتخاب رشته دکتری سراسری 97، دارای شرایط و شیوه  لازم به منظور رسیدن به نتایج متناسب با رتبه و کارنامه قبولی داوطلب است  که در ادامه به آنها می پردازیم.

شرایط انتخاب رشته دکتری 97:


داوطلبانی که در آزمون دکتری در 4 اسفندماه شرکت کرده اند و در این آزمون با توجه به کارنامه کتبی که از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود، مجاز به انتخاب رشته دکتری در دوره های مشخص شده هستند، شرایط انتخاب رشته دکتری سراسری 97 را دارند و می توانند با توجه به دفترچه انتخاب رشته دکتری که در سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و قابل دریافت و دانلود است، معمولاً امکان انتخاب 50 کد رشته محل وجود دارد و لزوماً مجاز به انتخاب رشته شدن در دوره های روزانه، شبانه، پیام نور و یا بورس اعزام به خارج به معنی پذیرفته شدن نخواهد بود. متقاضیان بورس اعزام به خارج از کشور لازم است دارای شرایطی همچون: 1. شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری و مجاز به انتخاب رشته شدن در دوره روزانه و بورس اعزام به خارج، 2. انتخاب کد رتشه محل بورس اعزام به خارج در صورت داشتن شرایط بورس خارج از کشور 3. کسب حد نصاب علمی لازم در کد رشته محل انتخابی و معرفی شده توسط سازمان سنجش به مرحله مصاحبه علمی 4. کسب نمره قبولی در کد رشته محل مربوطه به شیوه آموزشی – پژوهشی

مهلت انتخاب رشته دکتری 97


بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری به صورت کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش در هفته آخر فروردین ماه، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، مهلت دارند در نیمه اول اردیبهشت ماه، انتخاب رشته نمایند.

مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری 97 قابل تمدید نیست و اگر امکانی برای تمدید آن باشد، بسیار کم است. از این رو لازم است داوطلبان در زمان تعیین شده با توجه به دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 97 و ضوابط و اصول انتخاب رشته صحیح، انتخاب رشته دکتری را انجام دهند.

نحوه انتخاب رشته دکتری سراسری 97:


با ورود به سامانه انتخاب رشته اینترنتی که از دو راه 1- کد پیگیری و شماره پرونده 2- کد ملی، شماره پرونده و شماره داوطلب انجام می شود، امکان انتخاب 50 کد رشته محل وجود دارد. فرم انتخاب رشته نام دانشگاه، نام رشته و گرایش و کد رشته را شامل می شود که مانند فرم نمونه زیر است:

پیش نویس فرم انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1397

داوطلبان لازم است کمترین خطا را در انتخاب رشته داشته باشند و ابتدا فرم پیش نویس را پر نموده تا نسبت به اشتباهات احتمالی آگاه شوند و آن را رفع کنند. کارنامه قبولی که رتبه و درصدهای دروس را در بر می گیرد، تعیین کننده نوع دوره هایی است که فرد مجاز به انتخاب رشته در آنهاست. از این رو با توجه به این دوره ها و علاقه و دیگر اهداف تحصیلی و شغلی وی، 50 کد رشته، اولویت بندی می شوند و در پایان کد 15 رقمی رسید انتخاب رشته سراسری برای داوطلب صادر می شود که به منزله تأیید انتخاب رشته دکتری 97 است. نکته ای که اهمیت دارد، این است که پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دوره دکتری، حق شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری سال بعد را نخواهند داشت. از این رو ضروری است که در انتخاب رشته دقت لازم را داوطلبان داشته باشند.

انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته ریاضی ، انتخاب رشته تجربی ، انتخاب رشته هنر ، انتخاب رشته انسانی ، انتخاب رشته زبان ، خرید خدمت ، خرید سربازی ، مشاوره خانواده ، نتایج کنکور ، نتایج نمونه دولتی  ، پاسخ نامه کنکور زبان 97 ، مدیریت استرس قبل از کنکور ، پاسخ نامه کنکور تجربی 97 ، پاسخ نامه کنکور هنر 97 ، تخمین رتبه کنکور 97 ، پاسخ نامه کنکور انسانی 97 ، نکات بعد از کنکور 97 ، نقش والدین در کنکور فرزندان ، دکتری بدون آزمون ، دکتری بدون کنکور ، کارشناسی بدون کنکور ، ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور ، رشته های کارشناسی پیام نور بدون کنکور ، ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ارشد بدون کنکور

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 97

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 97

آزمون دکتری امسال نیز همانند سال های پیش در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. ثبت نام آزمون ورودی دکتری (Ph.D) از تاریخ 96/09/01 آغاز و تا 96/09/07 ادامه خواهد داشت. ثبت نام آزمون دکتری به صورت اینترنتی بوده که همزمان با آن، دفترچه راهنمای ثبت نام در پایگاه سنجش آموزش کشور   منتشر می شود.

سازمان سنجش در نیمه ی دوم بهمن ماه اطلاعیه هایی را مبنی بر دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون در نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان انتشار می نماید که متقاضیان شرکت در آزمون می توانند از هفته ی ابتدایی اسفندماه (3-1 اسفند) نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگ راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان اقدام کنند.

سازمان سنجش زمان برگزاری آزمون ورودی دکتری را جمعه 14 اسفندماه 1396 اعلام نموده است و مطابق جدول زمانبندی نتایج دکتری به صورت کارنامه اینترنتی، در هفته آخر فروردین ماه 1397 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

از نیمه ی اول اردیبهشت ماه 1397 داوطلبانی که در آزمون دکتری مجاز شناخته شده اند، می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته نمایند. شایان ذکر است که  نتایج دکتری (Ph.D) سال 97، دهه ی اول شهریورماه اعلام می گردد.

نحوه مشاهده ی نتایج نهایی دکتری 97

نتایج دکتری

داوطلبان عزیز می توانند در بازه ی زمانی مشخص شده توسط سازمان سنجش (دهه ی اول شهریورماه)، (در صورتی که در دانشگاه سراسری مجاز شناخته شده و انتخاب رشته نموده اند، با ورود به سایت سازمان سنجش و در صورتی که در دانشگاه آزاد مجاز شناخته شده و انتخاب رشته نموده اند، با ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی  و با مراجعه به بخش دکترای تخصصی)، کارنامه ی نهایی آزمون دکتری سال 97 را مشاهده نمایند.

نتایج دکتری97

شایان ذکر است که به منظور مشاهده کارنامه خود می توانید به 2 روش اقدام کنید. در روش اول جستجو بر اساس شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد صورت می پذیرد. در نهایت با وارد نمودن کد امنیتی، می توانید نتایج نهایی دکتری 97 را مشاهده نمایید.

کارنامه نهایی دکتری 97

مطابق جدول زمانبندی منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری آزمون ورودی دکتری (Ph.D) در روز جمعه 14 اسفندماه 1396 می باشد. نتایج اولیه آزمون ورودی دکتری در هفته ی آخر فروردین ماه

اعلام می شود.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، می توانند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته  تحصیلی آزمون دکتری، نسبت به انتخاب و ثبت کد رشته محل های مورد نظر (حداکثر تا 50 کد رشته محل) (با توجه به رشته امتحانی خود) در بازه ی زمانی تعیین شده توسط سازمان سنجش (نیمه ی اول اردیبهشت ماه 1397) اقدام نمایند و در نهایت تاریخ انجام مصاحبه را در واحدهای دانشگاهی انتخابی، پیگیری نمایند.

نتایج نهایی آزمون ورودی دکتری (Ph.D) در دهه ی اول شهریورماه اعلام می شود که مطابق آن، افراد (در صورت پذیرفته شدن) فقط در یک کد رشته محل پذیرفته می شوند و در نهایت می توانند کارنامه ی نهایی خود را نیز مشاهده نمایند.

در آزمون دکتری، به ترتیب اولویت انتخاب رشته، قبولی در یک کد رشته انجام می پذیرد

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 97

با توجه به اینکه سازمان سنجش نتایج نهایی آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال 1397 را در دهه ی اول شهریورماه منتشر می کند، پذیرفته شدگان بایستی زمان ثبت نام را از طریق دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند، پیگیری نموده و با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به صورت حضوری و یا اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نتایج دکتری

نتایج دکتری97


انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته ریاضی ، انتخاب رشته تجربی ، انتخاب رشته هنر ، انتخاب رشته انسانی ، انتخاب رشته زبان ، خرید خدمت ، خرید سربازی ، مشاوره خانواده ، نتایج کنکور ، نتایج نمونه دولتی  ، پاسخ نامه کنکور زبان 97 ، مدیریت استرس قبل از کنکور ، پاسخ نامه کنکور تجربی 97 ، پاسخ نامه کنکور هنر 97 ، تخمین رتبه کنکور 97 ، پاسخ نامه کنکور انسانی 97 ، نکات بعد از کنکور 97 ، نقش والدین در کنکور فرزندان ، دکتری بدون آزمون ، دکتری بدون کنکور ، کارشناسی بدون کنکور ، ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور ، رشته های کارشناسی پیام نور بدون کنکور ، ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ارشد بدون کنکور