idanito

idanito

idanito

idanito

مشاوره تلفنی در آیدانیتو

مشاوره تلفنی

همه ما در هر موقعیتی که باشیم، با هر سن و سال و جنسیتی، از هر طبقه اجتماعی ای و با هر پیشینه ای، گاهی در زندگی با بحران مواجه می شویم، سوال های بی جوابی داریم و نیازمند کمک هستیم.

شاید بخواهیم برای ورود به دانشگاه، یک رشته تحصیلی انتخاب کنیم. ممکن است قصد ازدواج یا طلاق داشته باشیم. شاید تصمیم گرفته باشیم که صاحب فرزند بشویم و به اطلاعاتی در مورد شیوه های فرزند پروری نیاز داشته باشیم و...

برای همه این تصمیم های بزرگ نیازمند راهنمایی و مشورت هستیم و امروزه یکی از روش های برخورداری از خدمات مشاوره ای، استفاده از خدمات      مشاوره تلفنی      است.

شاید با شنیدان کلمه مشاوره تلفنی اولین سوالی که برای بسیاری از ما پیش می آید این باشد که آیا مشاوره تلفنی نوع مناسب و مفیدی از مشاوره است؟ آیا با مشاوره تلفنی می توان به نتیجه رسید؟در این مقاله به این موضوع می پردازیم و به ویژگی های مشاوره تلفنی و فواید آن اشاره می کنیم.

چرا مشاوره تلفنی؟

ما انسان ها تا ابد نیازمند آموزش و راهنمایی هستیم. با توجه به مشغولیت ها و مسئولیت های بسیار زیاد زندگی های امروز، استقبال از مشاوره های غیر حضوری از همیشه بیشتر شده است.

شاید بعضی از ما فکر کنیم که این نوع از مشاوره بی فایده است اما این ایده صحیح نیست و در بسیاری از مواقع مشاوره تلفنی می تواند حتی از مشاوره حضوری سودمندتر باشد. ممکن است در بعضی شرایط اضطراری نتوانیم از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنیم و در لحظه به راهکار یک فرد متخصص و با تجربه نیاز داشته باشیم.

به عنوان مثال فرض کنید که پدر یا مادری در کیف مدرسه فرزندشان سیگار پیدا کنند و به هیچ عنوان انتظار چنین چیزی را نداشته باشند. در این شرایط معمولاً والد شدیداً مضطرب می شود و شاید حس کند باید حتماً با کسی صحبت کند و از او مشورت بگیرد.

در چنین شرایطی تماس با یک دوست مفیدتر است یا تماس با یک مشاور؟ چه کسی می تواند راهکارهای مناسبی به این پدر یا مادر ارائه بدهد و او را آرام کند؟ همچنین در شرایطی که افراد نیازمند مشاوره تحصیلی هستند، لازم نیست حتماً از مشاوره حضوری استفاده کنند. می توان به راحتی و از طریق     مشاوره تلفنی       در مورد رشته های تحصیلی گوناگون یا رتیه مورد نیاز برای تحصیل در یک رشته تحصیلی خاص اطلاعات به دست آورد.

مشاوره تلفنی خانواده

همان طور که می دانیم خانواده مهم ترین نهاد یک جامعه است و سلامت آن تضمین کننده سلامت اعضای جامعه است. خانواده درمانی این روزها از همیشه بیشتر اهمیت پیدا کرده است. هر کدام از ما ممکن است در محیط خانواده با مشکلاتی مواجه شویم. معضلاتی مثل مشکلات جنسی و زناشویی ، طلاق، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، اختلالات روانی اعضای خانواده، مشکلات کودکان و نوجوانان، بحران های افراد سالمند خانواده و....

مشاوره تلفنی خانواده کمک می کند تا مشکلات کوچک بزرگ نشوند و خانواده به علت عدم آگاهی از راهکارهای حل چالش ها از هم نپاشد.

مشاوره تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره تلفنی است. مشاوران متخصص ما در این فضا در حوزه های مختلف به مخاطبان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

شما می توانید با تماس با مشاوران باتجربه ما در زمینه هایی مثل مشاوره تحصیلی،       مشاوره تلفنی       ، مشاوره ازدواج، مشاوره جنسی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره اعتیاد، مشاوره طلاق، مشاوره خیانت، مشاوره افسردگی ، مشاوره مهاجرت و.... اطلاعات کسب کنید.

مشاوران آیدانیتو متخصص هستند و در حوزه هایی که نام بردیم تجربه کافی دارند. مشاوره تلفنی در آیدانیتو به شکلی علمی اتفاق می افتد و مخاطبان وقتی به تماسشان پایان می دهند آگاه تر و راضی تر از گذشته اند.

در این مقاله به مزایای مشاوره تلفنی پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «     مشاوره تلفنی      » را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.