idanito

idanito

idanito

idanito

مهسا آبیز

مهسا آبیز

یکی از فیلم های سینمایی که در اواخر سال 97  در شبکه های مجازی جنجال آفرین بود فیلم سینمایی ژن خوک  به کارگردانی  سعید سعیلی و احمد کاوری است ، هادی حجازی ، سبنا مهراد و  مهسا آبیز از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند که از نظر مخاطبان فیلم موفقی است.

مهسا آبیز به عنوام یکی از بازیگرانی که به تازگی وارد عرصهبازیگری شده است با نقش آفرینی در این سریال توانست مهارت خود را به همگان نشان دهد ، بازی مهسا آبیز در کنار بازیگران بزرگ در فیلم نام برده شده به عنوان یکی از کارهای موفق وی مطرح می شود. در ادامه با آثار و بیوگرافی این هنرمند آشنا خواهید شد.

بیوگرافی مهسا آبیز

مهسا آبیز متولد 10/05/1363 در بیرجند است، او با بازی در تئاتر در مشهد از سال 1381 به صورت تجربی پا به عرصه بازیگری گذاشت . با ورود به دانشگاه سوره در سال 1390 در رشته ادبیات نمایشی به صورت اکادمیک وارد هنر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از بیوگرافی مهسا آبیز می توانید با منظوم همراه باشید در ادامه آثار موفق مهسا آبیز را مشاهده خواهید کرد.

آثار موفق مهسا آبیز

مهسا آبیز در سال 1392 با فیلم حراج به کارگردانی سید حسین شهابی اولین کار حرفه ای خود در سینما را آغاز کرد. فیلم ژن خوک از موفق ترین آثار این هنرمند است. مهسا آویز در سال های قبل با بازی در تئاتر در مشهد و تهران توانست راه خود را برای موفقیت و بازی در فیلم های نام برده شده پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.