idanito

idanito

idanito

idanito

مشاوره کنکور

مشاوره کنکور

به حتم کنکور یکی از آزمون های سرنوشت ساز در زندگی مان محسوب می شود. زیرا آینده کاری و تحصیلی ما در گرو کنکور است. هر چند این سال ها با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور، دید افراد نسبت به کنکور تغییر کرده است و نحوه کنکور کوچک شده است. اما همچنان برای تحصیل در رشته های خاص و دانشگاه های برتر نیاز به قبولی در کنکور است. موفقیت در کنکور و ساختن آینده ای بهتر، نیاز به داشتن دانش مناسب، استفاده از منابع و جامع، برنامه ریزی، هدف گذاری و همراهی فردی آگاه و مطمئن و دریافت     مشاوره کنکور        دارد. اما یک مشاوره کنکور خوب دارای چه ویژگی هایی است؟ و چگونه می توان یک مشاوره کنکور حرفه ای دریافت کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید و پاسخ بسیاری از سؤالات خود را دریافت کنید.

مشاوره برای کنکور

آیا واقعاً حضور یک مشاوره کنکور لزوم دارد؟

بله، دریافت یک      مشاوره کنکور         اهمیت بالایی دارد. آزمون کنکور یک آزمون سرنوشت ساز است و از آنجایی که مسیر آینده شما را مشخص می کند، ایجاد استرس، نگرانی، اضطراب و ترس نیز می کند. همچنین منابعی که کنکور مورد ارزیابی قرار می گیرد زیاد است و حجم بالایی نیز دارد. خواندن، یادگرفتن، به ذهن سپردن و در لحظه به یاد آوردن این حجم از مطالب نیز کار دشواری است. به همین دلیل است که دریافت مشاوره کنکور اهمیت پیدا می کند. مشاوران تحصیلی کنکور به شما کمک می کنند تا زمان خود را مدیریت کنید، بهینه درس بخوانید، تمرکز مناسب داشته باشید و استرس خود را به یک نیروی محرکه تبدیل کنید.

مشاور کنکور

از اولین اقدامات      مشاوره کنکور        ، تعیین و مشخص کردن مسیر شماست. وقتی شما یک هدف مشخص دارید، برای رسیدن به آن نیز یک مسیر مشخص دارید. بنابراین می توانید از اتمام انرژی خود برای رسیدن به مقصد استفاده کنید. تغییر پیوسته هدف به مانند تغییر مسیر است و باعث هدر رفتن انرژی و کاهش سرعت شما می شود. مشاوره کنکور هدف شما را برایتان مشخص می کند. وقتی می گوییم هدفتان را مشخص می کند، یعنی از میان کوهی از اهداف و آرزوها، هدف اصلی شما را بیرون می کشد و مسیر مستقیم برای رسیدن به آن را مشخص می کند و شما را برای رسیدن به آن یاری می کند.

مشاوره کنکور بهترین نحوه مطالعه مناسب شما را به شما یاد می دهد تا در زمانی مشخص بازده ای بیشتری داشته باشید. در این صورت شما می توانید با اطمینان گام بردارید و به سمت هدف خود حرکت کنید.

مشاوره کنکور ارشد

تنها آزمون کنکور نیست که نیاز به مشاوره دارد. بلکه کمک گرفتن از یک مشاوره کنکور برای آزمون ارشد و دکتری هم کاری عاقلانه است. هدف در کنکور ارشد تا حدی مشخص است. مگر آن که در رشته تحصیلی کارشناسی خود راضی نباشید و بخواهید در رشته دیگری تحصیل کنید. در کنکور ارشد، شما چراغ های مقصد را می بینید اما به علت داشتن زمان محدود باید مسیر مستقیم و درست را انتخاب کنید یافتن این مسیر را به مشاوره کنکور ارشد بسپارید. در این صورت است که می توانید اطمینان یابید در مسیری درست قدم بر می دارید.

یکی دیگر از ویژگی های مشاوران تحصیلی کنکور در تمام مقاطع، جلوگیری از اشتباه کردن است، هر چند بسیار کوچک باشد، کنکور آزمون خطا و امتحان نیست بنابراین برای قبولی در آن باید بهترین مسیر را انتخاب کرده و هر اشتباه کوچکی را کنار گذاشت تا مانعی برای رسیدن به هدف وجود نداشته باشد.
پیشنهاد میکنم      مشاوره کنکور        را از دست ندهید.

اگر برای کنکور خود به دنبال مشاور می گردید و مایل به دریافت مشاوره کنکور هستید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران تحصیلی آیدانیتو آماده ارائه راهنمایی به شما عزیزان هستند.

شماره تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور :    9099071974

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.