idanito

idanito

idanito

idanito

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله مشهورترین و بزرگ‌ترین مراکز آموزشی در دنیا بوده که در سال‌های اخیر جای خود را در میان مردم جامعه باز کرده است. در حقیقت افراد بسیاری متقاضی ورود به این دانشگاه بوده و هر ساله بر تعداد آنها افزوده می‌شود. باید بدانید که دانشگاه آزاد در ماه اردیبهشت سال 1361 و بر طبق دستور و پیشنهاد جناب آقای هاشمی رفسنجانی تأسیس گردید. از آن سال تاکنون شاهد استقبال افراد بسیاری برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه هستیم. هر داوطلب متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی پس از شرکت در آزمون مربوط به این دانشگاه خواستار اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد و شیوه     مشاهده نتایج دانشگاه آزاد        است. باید بدانید که تاریخ اعلام نتایج اولیه این دانشگاه در نیمه دوم مرداد ماه بوده و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند از آن اطلاع یابند. هر داوطلب پس از مشاهده رتبه ی خود در کنکور داشنگاه آزاد و اطمینان از مجاز شدن به انتخاب رشته باید در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته کند. در این مقاله به بررسی نتایج آزاد برای داوطلبان گرامی پرداختیم. به عبارت دیگر، با مطالعه ی این مطلب آشنایی لازم و کافی در رابطه با شیوه مشاهده نتایج اولیه کنکور آزاد، تاریخ انتخاب رشته، تاریخ اعلام نتایج نهایی و تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را پیدا می‌کنید.

اگر سوالی در زمینه نتایج انتخاب رشته آزاد دارید، با مشاورین متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

شیوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد 

هر داوطلبی باید بدانید که به سه شیوه مختلف می‌تواند نتیجه اولیه کنکور دانشگاه آزاد را ملاحظه نماید. اولین راه به وسیله اطلاعات فردی و شماره داوطلبی فرد بوده که هر داوطلب با وارد کردن سال تولد، شماره شناسنامه و شماره داوطلبی می‌تواند به     مشاهده نتایج دانشگاه آزاد       خود دست پیدا کند. راه دوم به وسیله کد رهگیری، شماره اطلاعات شخصی و شماره پرونده دانش‌آموز است. اگر فردی شماره داوطلبی خود را فراموش کرده باشد، می‌تواند از این طریق به مشاهده نتایج دانشگاه آزاد خود بپردازد. در آخرین روش، در صورت عدم دسترسی داوطلب به کد رهگیری امکان مشاهده نتایج با وارد کردن اطلاعات فردی، شماره پرونده و شماره سریال داوطلب امکان پذیر است.

برای آگاهی از نتایج آزمون دانشگاه آزاد اسلامی پس از انتشار توسط سایت سازمان، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

باید بگوییم که نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد اسلامی سال در تاریخ نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود. اگر داوطلبی موفق به قبولی در رشته مورد علاقه خود شده باشد، در زمان تعیین شده توسط سایت سازمان سنجش به دانشگاه مورد نظر مراجعه و ثبت نام حضوری خود را انجام می‌دهد. در حالت دیگر و در صورت عدم علاقه فرد به رشته و دانشگاه محل قبولی و یا مجاز نشدن به انتخاب رشته باید منتظر زمان تکمیل ظرفیت بماند. لازم به ذکر است که تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی مهر است.

برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

جواب انتخاب رشته کنکور آزاد 

با وجو د اینکه آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد ، در یک روز و یک زمان برگزار می شود ، انتخاب رشته و اعلام جواب انتخاب رشته کنکور آزاد ، به صورت مجزا از سراسری و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، انجام می پذیرد. با توجه به اینکه داوطلبان باید زمان کافی را برای ثبت نام در دانشگاه هایی که قبول شده اند ، داشته باشند ، دانشگاه آزاد معمولاً جواب انتخاب رشته کنکور آزاد را در نیمه ی دوم شهریورماه اعلام می کند. داوطلبان پس از  مشاهده نتایج دانشگاه آزاد، در صورتی که قبولی شده باشند ، بایستی در بازه ی زمانی مشخصی که توسط دانشگاه اعلام می شود ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تکمیل ظرفیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

هر کدام از داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی امکان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه را دارند. نکته مورد توجه این که فرصت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت فقط برای داوطلبان حاضر در جلسه کنکور دانشگاه آزاد وجود دارد. مورد دیگر این که اگر فردی به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول بوده و در مرحله تکمیل ظرفیت نیز پذیرفته شوند. انصراف از رشته قبلی و تحصیل در دانشگاه و رشته جدید ضروری است. در این مطلب به شرح کامل و جامع نتایج آزاد پرداخته شد. اکنون، پس از کسب آگاهی لازم در مورد نتایج آزاد در صورت تمایل و علاقه امکان مطالعه مقاله مربوط به     مشاهده نتایج دانشگاه آزاد      نیز برای شما دوستان وجود دارد.

در این مقاله به بررسی مشاهده نتایج دانشگاه آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله     مشاهده نتایج دانشگاه آزاد       بزنید.

اگر سوالی در زمینه نتایج انتخاب رشته آزاد دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. شماره تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد :    9099071974

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.