idanito

idanito

idanito

idanito

صندلی

صندلی

بهترین راه تبلیغات رستوران ، معرفی رستوران شما توسط مشتریانتان به دوستان و افراد خانواده است و یا حتی گاهی با عکسی که در فضاهای مجازی قرار می گیرد رستوران شما رونق بیشتری پیدا میکند، اما این اتفاق زمانی عملی می شود که محیطی زیبا و قابل توجه در رستوران خود ایجاد کرده باشید ، تنها رعایت استانداردهایی که موجب اخذ مجوز رستوران ، تالار و ... می شود موفقیتی برای شما به همراه ندارد کسب و کار موفق زمانی است که مشتریان شما با رضایت کامل از محیط و غذا از رستوران خارج شوند تا مجددا در دفعات بعدی رستوران شما انتخاب شود و یا به سایر افراد معرفی شود، بنابراین انتخاب تجهیزاتی که در نگاه مشتریان گرامی اهمیت دارد بسیار مهم است ، میز و    صندلی     های رستورن از بُلدترین تجهیزات رستوران شماست ، پیشنهاد می کنیم برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید با کالاپلاست همراه باشید تا یکی از محصولاتی که می تواند زیبایی و محیطی خاص و شیک برای شما به وجود بیاورد را معرفی کنیم.صندلی ، محصولی ست که قصد داریم خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.صندلی یکی از با کیفیت و زیباترین صندلی های رستورانی در بازار است.

ویژگی های صندلی

صندلی محصولی است که از ویژگی های بسیاری برخوردار است و می توانید از آن به عنوان یک محصول با کیفیت و مرغوب یاد کنید ، در ادامه ویژگی های این صندلی را ببینید.

مقاومت و طول عمر بالا
عمر بالای     صندلی      مسلما برای تمامی رستوران داران از اولویت های خرید می باشد ، صندلی نیز یکی از از صندلی های مقاوم از نوع رستورانی است .

طراحی خاص و زیبا
صندلی از استاندارد های طراحی و ساخت مانند ابعاد استاندارد ، طراحی بر اساس ارگونومی و تکیه گاه بلند برای راحتی و حس بهتر در هنگام استفاده از آن ضروری است . مخمل استفاده شده به عنوان روکش این صندلی مرغوب و با کیفیت است.

همانطور که در تصاویر صندلی مشاهده می کنید زیبایی خاص محصول ، همه پسند و جذاب است و می توانید به عنوان محصولی که زیبایی رستوران شما را تضمین کند آن را انتخاب کنید.

امکان چیدمان روی هم
با توجه به قرار گرفتن     صندلی      ها بر روی هم حمل و نقل و نگهداری از صندلی راحت تر انجام می شود.

قیمت صندلی با توجه به جنس و دوام بی نظیر آن مناسب است.

اگر تمایل به خرید     صندلی      دارید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.
شما عزیزان می توانید صندلی را با میز 6 نفره دایره تاشو رینو قطر 150 سانت ست کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.