idanito

idanito

idanito

idanito

مشاوره خیانت

مشاوره خیانت

مواجهه با خیانت همسر یکی از استرس زاترین وقایع زندگی است. پی بردن به خیانت همسر یا حتی فکر کردن به این نکته که ممکن است همسری در حال خیانت باشد بسیار هولناک است.

همسر معمولاً با احساسات تلخی مثل احساس طرد شدن، خشم، غم و شک همراه است. کسانی که مورد خیانت قرار می گیرند، گیج و سردرگم می شوند. آن ها از سویی به شدت غمگین، ترسیده و عصبانی هستند و از سویی نمی دانند که دقیقاً باید چه رفتاری داشته باشند. چه واکنشی به همسرشان نشان دهند و برای آینده زندگی مشترکشان چه تصمیمی بگیرند.

وقتی آدم ها تصمیم به ازدواج می گیرند، با این تصور وارد زندگی می شوند که قرار است با یک همسر وفادار جاده زندگی را طی کنند. پس تجربه فروپاشی روانی بعد از رو به رو شدن با خیانت اصلاً اتفاق عجیبی نیست. کسی که مورد خیانت واقع می شود، بدون شک باید از یک بازه زمانی دشوار عبور کند تا بتواند به زندگی عادی برگردد.

کمک گرفتن از یک متخصص برای عبور از این مرحله بسیار مفید است و تحمل دوران پس از خیانت را تسهیل می کند. این کمک گرفتن می تواند به واسطه     مشاوره خیانت     انجام شود.

چرا مشاوره خیانت اهمیت دارد

بعضی از زنان و مردان بعد از اینکه مورد خیانت واقع شوند، ممکن است برای تحمل درد شدید و عمیق ناشی از این تجربه دست به رفتارهای اشتباهی بزنند. مثلاً ممکن است برای تلافی وارد رابطه ای خارج از ازدواج بشوند، به همسرشان یا خودشان آسیبی جدی وارد کنند، افسرده یا مضطرب بشوند، از دوستان و آشنایان غیر متخصص مشاوره بگیرند و مشاوره خیانت غیر حرفه ای آن‌ها اوضاع را وخیم تر کند.

در این شرایط کمک گرفتن از یک مشاور متخصص، یعنی کسی که دارای مدرک این رشته است و در زمینه     مشاوره خیانت      تجربه کافی و حرفه ای دارد، بهترین و عاقلانه ترین کار است.

مشاوره تلفنی خیانت در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند مشاوره و آموزش است. مشاورین متخصص و با تجربه آیدانیتو می توانند در حوزه های مختلف از جمله خیانت در زندگی زناشویی به مخاطبان مشاوره بدهند. خدمات      مشاوره خیانت      در آیدانیتو شامل موارد زیر است:

نشانه های خیانت

گاهی اوقات فردی حس می کند که همسرش مشغول خیانت به او است اما از تصور خودش مطمئن نیست. در این شرایط او می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خیانت و علائم آن از یک مشاور کمک بگیرد و بی جهت به همسرش برچسب نزند.

علل خیانت

خیانت به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. عوامل محیطی، نارضایتی جنسی، مشکلات عاطفی / ارتباطی، کاهش صمیمیت، ملال در زندگی، طلاق عاطفی، اختلال شخصیت همسر خیانت کار و ... می توانند ریشه خیانت باشند.

اگر زن یا مردی که به خیانت همسرش پی برده، از علت اصلی این بی وفایی مطلع شود، می تواند تصمیم عاقلانه تری برای آینده زندگی مشترکش بگیرد.

راهکارهای پیشگیری از خیانت

خیانت به طور کلی یک انتخاب غیر اخلاقی و خارج از کنترل کسی است که همسرش به او خیانت می کند. اما به هر حال اگر هر فرد متأهلی بداند که با چه رفتارها و شیوه هایی می تواند محیط خانه و خانواده را گرم و صمیمی و جذاب نگه دارد، احتمال خیانت را تا حدی کاهش می دهد.

بعد از خیانت

تجربه دوران بعد از خیانت، چه فرد قصد جدایی از همسرش را داشته باشد، چه او را ببخشد، تجربه دشوار و ناراحت کننده ای است. در این شرایط تجربیات یک مشاور خانواده و زوج درمان حرفه ای می تواند گذر از این مرحله را تسهیل کند.

بخشش خیانت

خیانت الزاماً به معنای طلاق و جدایی نیست. شاید غیر قابل باور باشد اما گاهی اوقات کیفیت زندگی مشترک بعضی از همسران بعد از بخشش خیانت و استفاده از خدمات مشاوره ای افزایش پیدا می کند.

البته در هر شرایطی نمی توان خیانت را بخشید. پشیمانی همسر خیانت کار و اشتیاق او به جبران اشتباهات و ترمیم رابطه مهم ترین لازمه بخشش خیانت است. همسرانی که از خیانت همسرشان آگاه شده اند، می توانند با کمک خدمات مشاوره خیانت تشخیص بدهند که بخشش خیانت ممکن است یا خیر.

در این مقاله به موضوع مشاوره خیانت پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله      مشاوره خیانت      را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا نشانه های خیانت را در زندگی مشترکتان می بینید؟ آیا از خیانت همسرتان اطمینان دارید؟ سردرگم هستید؟ نمی دانید باید چه تصمیمی برای آینده زندگی زناشویی تان بگیرید؟ برای آگاهی از بهترین روش های مواجهه با خیانت در زندگی مشترک، با مشاوران حرفه ای و باتجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

شماره تماس فقط با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور :     9099071974

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.