idanito

idanito

idanito

idanito

نیما شاعری

نیما شاعری

برای ساخت سریال هایی که نظر مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده است علاوه بر بازیگرانی که دیده می شوند ، گروه های حرفه ای و پرتلاش زیادی در حال ساخت و اتمام این سریال ها هستند. گروه فیلم برداری یکی از گروه های مهم ساخت هر فیلم و سریال محسوب می شود که بی شک یکی از مهمترین ارکان ساخت فیلم های برتر است. نیما شاعری جوانی که در گروه فیلم برداری سریال های موفق تلوزیونی اخیر  توانست خود را به خوبی به اهالی تلوزیون  معرفی کند. در ادامه برخی از کارهای موفق نیماشاعری به عنوان گروه فیلمبردار موفق اشاره خواهیم کرد.

آثار موفق نیما شاعری

سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو یکی از سریال های کمدی پرطرفدار  با بازی سیروس گرجستانی ، جواد عزتی ، محمد کاسبی، مرجان گلچین بود که خوشبختانه رتبه بالایی از نظر مخاطبان تلوزیونی را به خود اختصاص داد ، نیما شاعری عزیز یکی از اعضای موفق گروه فیلمبرداری سریال سه دونگ سه دونگ است.

علاوه بر سریال سه دونگ سه دونگ ،  نقطه سر خط از دیگر آثار موفق نیما شاعری است. سال 1390 دوره طلایی این جوان با استعداد بود که موفقیت های چشمگیری را کسب کرد.

بیوگرافی نیما شاعری

نیما شاعری متولد 28/12/ 1370 در شهر تهران است او با عنوان تدوینگر و گروه فیلمبرداری پا به عرصه تلوزیون گذاشت برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده گالری تصاویر نیما شاعری همراه منظوم باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.