idanito

idanito

idanito

idanito

سریال آخرین پناه

سریال آخرین پناه

سریال ها و فیلم های تلوزیونی در بین خانواده های ایرانی به خصوص بانوان عزیز از جمله سرگرمی های اصلی است ، بنابراین یکی از موضوعات مهم می تواند موضوع و بازیگران سریال های جدید سال 98 باشد. یکی از سریال هایی که در سال 98  مهمان خانه ها باشد؛ سریال آخرین پناه است در ادامه  با کارگردان و بازیگران این سریال آشنا خواهید شد.

عوامل سریال آخرین پناه

سریال آخرین پناه به کارگردانی شاهین باباپور و با بازی میترا رفیع ، محمود پاک نیت ، محمد علی کشاورز ، افسانه چهره آزاد و... به روی آنتن می رود، سایر بازیگران و عوامل این سریال در سایت منظوم معرفی شده اند.
با این حال که خلاصه داستان آخرین پناه منتشر نشده است اما با بازی بازیگرانی چون محمد علی کشاورز ، میترا رفیعی که جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر(سال 1386) را دریافت کرده است ، سریالی جالب و قابل توجه است.
آخرین پناه سریالی با ژانر درام به نویسندگی رویا خسرونجدی همراه است. بازیگرانی که در سریال آخرین پناه ایفای نقش کرده اند جذابیت این سریال را افزایش  داده و بسیاری از افراد به انتظار نمایش سریال هستند.

اطلاعات سریال آخرین پناه

 پیش‌تولید  « آخرین پناه » در اواخر سال 1397 آغاز شد و در سال 98 به نمایش میرسد به ادامه ی مطلب توجه کنید.

سریال آخرین پناه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد ، روز و ساعت پخش این سریال در حال حاضر مشخص نمی باشد ، در صورت مشخص شدن اطلاعات پخش سریال خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.