idanito

idanito

idanito

idanito

با چه رتبه ای چه رشته ای

با چه رتبه ای چه رشته ای

یکی از سؤالاتی که در ذهن تمامی داوطلبان به وجود می آید، این است:      با چه رتبه ای چه رشته ای       برای اینکه از رتبه قبولی رشته و محل قبولی مطلع شوید، مقاله پیش رو با عنوان با چه رتبه ای چه رشته ای؟ را مشاهده کنید. ما در این مقاله به توصیف گروه های آزمایشی مختلف و رشته های پرطرفدار و رتبه های قبولی آنان خواهیم پرداخت. اما نکته ی مهمی که وجود دارد، این است که اگر بتوانید با نرم افزار قابل اعتماد در دقیق ترین نتیجه دست پیدا کنید، در انتخاب رشته منطقی و مورد علاقه خود موفق تر خواهید بود. تیم آیدانیتو با ارائه یک نرم افزار که در انتهای مقاله مشاهده خواهید کرد، شما را بیشتر در این یاری خواهد کرد. همراه ما باشید.

با چه رتبه ای چه رشته ای ؟

در انتهای مقاله نرم افزاری وجود دارد که با توجه به     با چه رتبه ای چه رشته ای      شما و محاسبه ی سهمیه مناطق، رشته هایی که احتمال قبولی در آن برای شما وجود دارد را به نمایش می گذارد. با وارد کردن گروه آزمایشی، رتبه و سهمیه ، اطلاعات  شهر، جنسیت، رتبه قبولی، رتبه سهمیه قبولی در محل دانشگاه را دریافت خواهید کرد که در سه دسته خوشبینانه، منطقی، بدبینانه جای می گیرند. اطلاعات به نمایش گذاشته شده بر اساس سال های گذشته است. یعنی در دسته خوشبینانه، داوطلبان وجود داشته اند که در رتبه های گفته شده در دانشگاه های اعلام شده قبول شده اند. پس شما هم شانس قبولی در این رشته ها و دانشگاه را خواهید داشت. اما توجه کنید که شما مجاز به انتخاب 150 کد رشته هستید. بهتر است شما هم در انتخاب رشته، رشته ها و کد محل های مورد نظر را به 3 دسته تقسیم کنید.  انتخاب های اولیه شامل انتخاب های خوشبینانه، انتخاب های بعد، منطقی و انتخاب های اخر بدبینانه (البته مورد علاقه شما) باشد. در ادامه مقاله      با چه رتبه ای چه رشته ای       به نمونه محل قبولی که بر اساس نرم افزارانتخاب رشته به دست آمده است، توجه کنید.

با آیدانیتو حرفه ای انتخاب رشته کنید...

آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و مشاوره پاسخگو به تمامی سوالات شما در زمینه تخمین رتبه، انتخاب رشته، رتبه بندی دانشگاه ها، بازار کار رشته      با چه رتبه ای چه رشته ای؟      هر آنچه که باید قبل از اقدام به انتخاب رشته بدانید، است. مشاوران آیدانیتو در کوتاه ترین زمان، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. از آنجایی که انتخاب رشته فرآیندی دشوار و نیازمند تجربه است، پیشنهاد می کنیم که حتما برای انتخاب بهترین رشته و دانشگاه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله با چه رتبه ای چه رشته ای سری هم به مقاله     با چه رتبه ای چه رشته ای        بزنید.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.