idanito

idanito

idanito

idanito

دکتری بدون آزمون پردیس

دکتری بدون آزمون پردیس

داوطلبانی که مایلند در مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه دهند اما تمایل و یا امکان شرکت در آزمون دکتری را ندارند، می توانند با استفاده از پذیرش     دکتری بدون آزمون پردیس       98به تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی بپردازند. به طور کلی شرایط پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری دو نوع است که نوع اول که به پذیرش استعدادهای درخشان معروف است، مخصوص فارغ التحصیلان ممتاز دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ها است. نوع دوم پذیرش گرفتن از پردیس های بین الملل برخی دانشگاه ها است که بدون آزمون برای مقطع دکتری دانشجو می پذیرند. در این مقاله پردیس هایی که بدون آزمون پذیرش دانشجوی دوره دکتری دارند و شرایط پذیرش و تحصیل را تشریح می کنیم.

رشته های دکتری بدون آزمون پردیس

پردیس بین الملل دانشگاه تهران در رشته های اصول مدیریت محیط زیست ( آب و فاضلاب، منابع آبی، برنامه ریزی و آلودگی هوا)، مهندسی سیستم های انرژی(انرژی و محیط زیست)، آموزش زبان انگلیسی، معماری، اقتصاد و اقتصادسنجی، علم نانو و فناوری نانو و فناوری زیستی و کارآفرینی در مقطع      دکتری بدون آزمون پردیس       پذیرای متقاضیان است. با توجه به تعدد رشته های پردیس پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه رشته ها با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

مقررات و ضوابط پذیرش دکتری بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه تهران

پردیس کیش دانشگاه تهران در راستای مأموریت خود برای توسعه آموزش های بین المللی، در نیمسال اول سال تحصیلی 98 در دوازده رشته از متقاضیان ثبت نام می کند. ملاک پذیرش سوابق تحصیلی متقاضیان است. هیئت علمی دانشگاه پس از بررسی پیشینه علمی، مقالات و فعالیت های دانشگاهی متقاضیان، پذیرش یا عدم پذیرش را به آنها اعلام می کنند. ممکن است پس از سوابق تحصیلی و علمی، بعضی از داوطلبان برای مصاحبه علمی دعوت شوند. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم از شرایط لازم برای پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس در پردیس کیش دانشگاه تهران است.
معدل دوره کارشناسی ارشد متقاضیان باید از 14 بالاتر باشد. کلاس های دکتری پردیس بین الملل دانشگاه تهران به زبان انگلیسی برگزار می شود، لذا داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبری که توانایی داوطلب را در این زبان تأیید کند، لازم است. حداقل نمره آزمون آیلتس نمره شش، در آزمون تافل PBT نمره 520 و در تافل IBT نمره 70 مورد قبول است. برای داوطلبان ایرانی نمره آزمون UTEPT هم مورد تأیید است. برای پذیرفته شدگانی که مدرک زبان انگلیسی ندارند در تابستان کلاس های فشرده در تهران و کیش برگزار می شود و پذیرش نهایی منوط به کسب نمره در آزمون زبان انگلیسی است.

شروط پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس در پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف، کمی با دانشگاه تهران تفاوت دارد. ملاک پذیرش پردیس دانشگاه صنعتی شریف، علاوه بر سوابق تحصیلی، قبولی در آزمون اختصاصی است. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر مورد تأیید وزارت علوم از دانشگاه های داخل و یا دانشگاه های مورد تأیید این وزارتخانه در خارج از کشور، داشتن معدل 15 به بالا در کارشناسی ارشد و 13 به بالا در کارشناسی، نداشتن منع خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان آقا (در صورت پذیرفته شدن برای داوطلبان معافی از خدمت درخواست می شود)، شرکت در آزمون اختصاصی و موفقیت در مصاحبه حضوری از شرایط پذیرش      دکتری بدون آزمون پردیس       دانشگاه شریف است.

 

شهریه دکتری بدون آزمون پردیس

از جمله مواردی که بایستی قبل از هر اقدام به منظور ثبت نام، به آن دقت کنید، شهریه است. راه های گوناگونی مانند امکان دریافت وام وجود دارد که شما می توانید برای پرداخت شهریه روی آن حساب کنید. با توجه به ثابت نبودن میزان شهریه، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه دکتری بدون آزمون پردیس ، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

پس از مطالعه دکتری بدون آزمون پردیس ، پیشنهاد می کنیم درباره      دکتری بدون آزمون پردیس       بیشتر بخوانید.
اگر سوالی در زمینه دکتری بدون آزمون پردیس 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شماره تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور : 9099071974

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.