idanito

idanito

idanito

idanito

مشاوره خانواده

 

مشاوره خانواده

مشاوره واژه ای عربی و به معنای مشورت کردن و تشکیل شورا برای تصمیم گیری است. برای اینکه کسی بتواند در موقعیت یک مشاور قرار بگیرد باید در این حوزه تخصص داشته باشد و از مهارت های ویژه ای برخوردار باشد. رشته دانشگاهی مشاوره یکی از زیرمجموعه های رشته روانشناسی است. آدم هایی که در دانشگاه  درس های تخصصی و عمومی این رشته را می خوانند و با اتمام تحصیلات، مدرک این رشته را اخذ می کنند، می توانند با توجه به گرایش تحصیلی شان در زمینه های خانواده، تحصیلی، توانبخشی، شغلی و ... به مراجعانشان خدمات مشاوره ای بدهند. مشاوره خانواده یکی از شاخه های تخصصی مشاوره است و همان طور که از نامش مشخص است، بر خانواده تمرکز دارد. افرادی که به مشاورین خانواده مراجعه می کنند در حقیقت به دنبال حل مشکلاتی هستند که بر خودشان، اعضای خانواده و روابط و مناسبات خانوادگی شان اثر گذاشته.

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

یک     مشاور خانواده    با توجه به مهارت هایی که در دوران تحصیل، کارورزی و تجربه های کاری اش به دست آورده، می تواند با ارزیابی یک  فرد و خانواده اش در حوزه های زوج درمانی، خانواده درمانی، روانشناسی کودک، مشاوره به سالمندان، مشاوره طلاق، مسائل مربوط به زندگی مشترک، مشکلات جوانان و نوجوانان، اختلالات جنسی زوج ها و ... مشاوره بدهد.

آیدانیتو یک فضای هوشمند مشاوره و آموزش است. مخاطبانی که در زمینه مسائل و مشکلات خانوادگی نیاز به مشورت و راهکار دارند، می توانند با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرند. در ادامه به خدمات مشاوره ای آیدانیتو در حوزه مشاوره خانواده می پردازیم:

مسائل جنسی

بدون شک یکی از مهم ترین نیازهای هر انسانی نیاز جنسی است و همسران انتظار دارند که با ازدواج و ورود به زندگی مشترک این نیاز را به شکلی صحیح و سالم برطرف کنند. اما متأسفانه بسیاری از زوج ها بعد از ازدواج به رضایت جنسی نمی رسند و گاهی مشکلات جنسی شان به طلاق عاطفی یا طلاق رسمی ختم می شود. شما می توانید با تماس با مشاورین آیدانیتو در مورد روش های درمان انواع مشکلات جنسی مثل اختلال نعوظ، دیرا نزالی، زودانزالی، سردمزاجی، ناتوانی جنسی و ... اطلاعات کسب کنید. همچنین آگاهی در مورد سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و ... لازمه یک زندگی مشترک سالم است. مشاوره خانواده می تواند آگاهی لازم در این زمینه ها را در اختیار شما قرار دهند.

طلاق

طلاق اتفاق ناگورای است که هیچ فردی در آغاز زندگی مشترک به آن  فکر نمی کند. همسران به امید یک همراهی شیرین، آرامش بخش و همیشگی با هم ازدواج می کنند. اما گاهی اوقات طلاق اجتناب ناپذیر می شود و بعضی مواقع می توان با رعایت نکاتی، یادگیری مهارت هایی و انجام  فعالیت هایی از طلاق جلوگیری کرد.     مشاور خانواده     در زمینه طلاق برای زوج هایی که قصد جدایی دارند، راهگشا است.

کودک

روانشناسان معتقدند که شخصیت هر انسانی در کودکی شکل می گیرد. به همین دلیل درمان هر چه سریع تر اختلالاتی مثل اختلال بیش فعالی و عدم تمرکز، اختلال یادگیری، اضطراب، افسردگی، اختلالات خواب، وسواس، اختلالات خوردن در کودکان و... از مشکلات و معضلات در دوران بزرگسالی جلوگیری می کند. با     مشاور خانواده     روانشناسی کودکان در آیدانیتو آشنا شوید در صورتی که شاهد مشکلات روانی، رفتاری، تحصیلی و ... در فرزند کوچکتان هستید یا فرزندی دارید که از مشکلاتی مثل بیماری های خاص یا انواع معلولیت های ذهنی و جسمی رنج می برد، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

سالمندان

شاید سالمندان ارزشمندترین قشر جامعه باشند اما متأسفانه در کشورهای توسعه نیافته و کشورهای در حال توسعه توجه کمتری به آن ها می شود. مشاوران ما در آیدانیتو در زمینه انواع اختلالات سالمندان مثل افسردگی، اضطراب، مشکلات جنسی و...،روش های صحیح مراقبت از سالمندان، مسائل اجتماعی این قشر و بهترین روش های تعامل و هم زیستی با سالمندان اطلاعات مفیدی دارند. در ادامه مطالعه مقاله «    مشاور خانواده    » را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر مشکلی فردی یا خانوادگی عملکرد شما را در ابعاد مختلفی مختل کرده و کیفیت زندگی شما را به نحو قابل توجهی کاهش داده است، برای دریافت خدمات مشاوره خانواده ، در تماس با ما تعلل نکنید.

شماره تماس با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور : 9099071974 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.